op tijd afhaken of bakzeil halen als Brinkman in aantocht is

Uiteenlopende onderwerpen m.b.t. het apostolische geloofsleven
zefyr

de schaar, het lintje en dap Armin Brinkmann

Bericht door zefyr »

@ basis

Het zal toch niet zo zijn, dat de inbraak gepleegd is teneinde de nieuw-apostolische schaar - een attribuut van de Apostolische Stoel ;) - te ontvreemden! Ik hoop voor Bauke Moesker, dat hij beschikt over een sluitend alibi, als de recherche binnenkort bij hem op de stoep staat, omdat hij hoofdverdachte is :mrgreen: Het zou toch getuigen van zoete wraak, als districtsapostel Brinkmann vandaag het lintje in Roden niet kon doorknippen, omdat de schaar is ontvreemd door een schelm :o
willempower

Re: op tijd afhaken of bakzeil halen als Brinkman in aantocht is

Bericht door willempower »

@basis
Wat leuk te horen dat je zo geniet nog in assen ,kan dus toch nog of komt dat omdat je op de officiële site van de nak de geschiedenis mist ?
Zo staat er niets van de geschiedenis van de NAK in Nederland op! Niets!
Ik denk dan: hoe bestaat het?!
Is dat nu zo moeilijk?
Nou ja men zal mij wel weer zuur vinden, "het is ook nooit goed..."
Dat is moeilijk heel moeilijk , ze weten er zelf geen raad mee namelijk
Maar de geschiedenis van de kerk is toch vervalst zoals de periode 40 45 de boodschap van Bischoff en zo zijn er vele dingen die ze liever niet hebben dat ze in de geschiedenis komen .
Dus de makkelijkste oplossing is alles weg te laten .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Tosca
Contacteer:

Re: de schaar, het lintje en dap Armin Brinkmann

Bericht door Tosca »

zefyr schreef:@ basis

Het zal toch niet zo zijn, dat de inbraak gepleegd is teneinde de nieuw-apostolische schaar - een attribuut van de Apostolische Stoel ;) - te ontvreemden! Ik hoop voor Bauke Moesker, dat hij beschikt over een sluitend alibi, als de recherche binnenkort bij hem op de stoep staat, omdat hij hoofdverdachte is :mrgreen: Het zou toch getuigen van zoete wraak, als districtsapostel Brinkmann vandaag het lintje in Roden niet kon doorknippen, omdat de schaar is ontvreemd door een schelm :o

@zefyr,
De door jou bedoelde Nieuw Apostolische ‘’lintjes-doorknipschaar’’ is al jaren niet meer bruikbaar, terwijl ik van mening was een goede slag te slaan door de Gouden schaar te ontvreemden, blijkt deze gemaakt te zijn van vergankelijk werelds gietijzer. Bovendien knipt hij niet meer aangezien hij totaal is vastgeroest. Op de achterkant van de schaar staat een inscriptie “”J.G.B. Frankfurt”” ?? Dat laatste maakt dat de ‘’lintjesdoorknipschaar’’ veel geld waard is. Dus ik zou zo zeggen begin maar met bieden. ;)

Met vriendelijke groet,
Bauke alias ‘Tosca’
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
Plaats reactie