Neuausgabe Plakat Apostolische Gemeinschaften in Deutschland

Alles wat rond het thema van dit Forum extra aandacht verdient
TjerkB

Neuausgabe Plakat Apostolische Gemeinschaften in Deutschland

Bericht door TjerkB »

@all

Zojuist ontving ik van de voorzitter van het Netzwerk Apostolische Geschichte e.V. het onderstaande bericht:

Meer dan tien jaar geleden hebben Sebastian Müller(-Bahr) en ik een poster samengesteld die de ontwikkeling van apostolische gemeenschappen in Duitsland schematisch moest weergeven. In de tussentijd is er veel gebeurd en ik wil de inhoud van de poster actualiseren voor komende evenementen, kerkelijke congressen en voor ons archief.

In de bijlage vind je een concept. Er is zeker nog veel dat toegevoegd en veranderd moet worden. Geef me van tijd tot tijd feedback op het ontwerp, met verzoeken voor veranderingen en toevoegingen, bij voorkeur per e-mail, rechtstreeks aan mij of het hele bestuur.

We willen de poster graag gebruiken op het Protestantse Kerkcongres in Hannover. Neem dus zo mogelijk voor eind januari contact op.

Afbeelding

Het zou dus fijn zijn dat wie iets kan aanvullen of verbeteren, dit even kenbaar maakt via de website http://www.apostolische-geschichte.de/

Groet,
TjerkB
"Das Schweigen zu einer Untat, die man weiß, ist die allgemeinste Art unserer Mitschuld" (Max Frisch)
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws en andere actuele zaken”