hotel geboekt - Suriname bereidt zich voor op een feest

Uiteenlopende onderwerpen m.b.t. het apostolische geloofsleven
Plaats reactie
zefyr
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 06 dec 2010, 19:00

hotel geboekt - Suriname bereidt zich voor op een feest

Bericht door zefyr »

Praktisch apostolisch-zijn is ook betrokken zijn bij de gebeurtenissen en ontwikkelingen in (nieuw-apostolisch) Suriname.

"Verder is het hotel voor stamapostel geboekt, evenals voor de gasten uit Guyana. Suriname bereidt zich voor op een feest." Curieus? Belangwekkend nieuws?

Begin 2013 zal stamapostel Leber Suriname bezoeken. Opziener Ruud Vis heeft in het afgelopen weekend het startschot gegeven voor de voorbereidingen. In onderstaand artikel wordt vermeld, dat het hotel voor stamapostel Leber is geboekt en dat Suriname zich kan voorbereiden op een feest (met Desi Bouterse?)...

http://www.nak-nl.org/site/index/nederl ... id-103.htm
Diderot
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 18 dec 2011, 15:38

Re: hotel geboekt - Suriname bereidt zich voor op een feest

Bericht door Diderot »

zefyr schreef:Suriname bereidt zich voor op een feest."
Tja, dat kunnen ze daar best goed. Zie http://www.waterkant.net/suriname/newsp ... wimage=457
Verstandig, om in de koude winter daar naartoe te gaan. Laat hen in Europa maar koukleumen, zal 'Willy mit die brillie' gedacht hebben, ik ga lekker naar warme oorden.
zefyr schreef:Curieus? Belangwekkend nieuws?
Nee, amper. Maar goed, Suriname behoort (nog! hoe lang nog?) tot het triest kleine invloedsfeertje van de NAK-Nederland, dus dan wordt dit als 'nieuws' beschouwd.
zefyr schreef:Begin 2013 zal stamapostel Leber Suriname bezoeken. Opziener Ruud Vis heeft in het afgelopen weekend het startschot gegeven voor de voorbereidingen. In onderstaand artikel wordt vermeld, dat het hotel voor stamapostel Leber is geboekt en dat Suriname zich kan voorbereiden op een feest (met Desi Bouterse?)...
Het wordt trouwens wel afkicken voor de hoge heren. Volgens Tripadvisor (http://www.tripadvisor.nl/Hotels-g29408 ... otels.html) zijn er geen 5-sterren-hotels in heel Suriname! Het hoogst haalbare is slechts drie sterren. Tobben voor de chief en zijn entourage!

De Opziener neemt zijn voorbereidende taak uiterst serieus. Volgens de indeling die via http://www.nak-portaal.nl in te zien is bezoekt hij dezer maanden Suriname van:
- 27 oktober t/m 6 november (11 dagen);
- 19 t/m 28 november (10 dagen), samen met Ap Klene;
- 8 t/m 21 december (14 dagen).

Dat is... even tellen... samen 45 (vijfenveertig) mens-dagen voorbereiding! Nou, mijn verwachting is dat met zulk een extreem intensieve voorbereiding de NAK-Suriname praktisch weggespoeld zal worden door de gigantische stromen van zegen die door de Heer in Zijn Gezant veroorzaakt zullen worden.

(Of... houdt de Opziener (net zoals ik) gewoon van een lekker temperatuurtje, een lekker zonnetje en lekker eten?)

In die zin, met lichtelijk jaloerse groet,

Diderot.
Lmg
Berichten: 186
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:13

Re: hotel geboekt - Suriname bereidt zich voor op een feest

Bericht door Lmg »

@ All,

Klene en Vis zijn dus van 19 tot 28 November in Suriname.
Aldaar zullen de beide lieve broeders de vonnissen van a.s 21 November
gaan lezen in een drie sterren hotel.
Vanaf dat moment kan de roze bril definitief naar de afvalbak.

Lmg
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: hotel geboekt - Suriname bereidt zich voor op een feest

Bericht door ACE »

Dat is... even tellen... samen 45 (vijfenveertig) mens-dagen voorbereiding! Nou, mijn verwachting is dat met zulk een extreem intensieve voorbereiding de NAK-Suriname praktisch weggespoeld zal worden door de gigantische stromen van zegen die door de Heer in Zijn Gezant veroorzaakt zullen worden.
De Surinamers zijn snel van begrip en Vis niet helemaal. Dus die vraagt nogeens na, overlegt en trekt vervolgens de verkeerde conclusies.
Dat wordt een lekker bezoekje van de STAP. En wie gaan er nog meer mee op dit snoepreisje?

Groet,
ACE
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: hotel geboekt - Suriname bereidt zich voor op een feest

Bericht door Tosca »

Lmg schreef:@ All,

Klene en Vis zijn dus van 19 tot 28 November in Suriname.
Aldaar zullen de beide lieve broeders de vonnissen van a.s 21 November
gaan lezen in een drie sterren hotel.
Vanaf dat moment kan de roze bril definitief naar de afvalbak.

Lmg
Alles overziende is het zeer aannemelijk dat de Nederlandse Nieuw Apostolische Kerkleiding simpelweg op de vlucht slaat voor de gerechtelijke uitkomsten (Vonnissen 21 november)--en dat onder dekking van een stamaposteldienst-- Tja, zo zullen de ‘Heren’ dus niet bereikbaar zijn voor hun ondergeschikten en al helemaal niet voor de pers.
Stelletje zielenpoten, ze steken nu dus de kop in het zand.

Maar ook in Suriname slaapt de pers niet.
Dus vluchten kan niet meer! Maar het gezelschap zal ook weer terug moeten, hoe zal dat gaan? Klene en Vis aangehouden? Na borgtocht vrij?

Met vriendelijke groet,
‘Tosca’
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: hotel geboekt - Suriname bereidt zich voor op een feest

Bericht door willempower »

@ Tosca
Kan het niet zo zijn dat ze weten , door God ingeven , dat ze alles goed deden .
Ik snap hun gedachte wereld wel , de uitspraak is dat ze van mening zijn dat hun niet te werkwijzen valt ,niks fout hebben gedaan .
Een door God afgebeden beslissing kan door de aardse rechter niet weersproken worden .
Dus ze gaan door met hun dagelijkse beslommeringen , zwaar werk hoor ,onderschat dat niet al die voorbereidingen in Suriname , de zon en zee in de gaten houden .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: hotel geboekt - Suriname bereidt zich voor op een feest

Bericht door Jabob65 »

Klopt het dat de (huis) notaris van de NAK ook meegaat naar Suriname?

Dan zou er toch wel wat op stapel staan ten aanzien van juridische zaken...
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: hotel geboekt - Suriname bereidt zich voor op een feest

Bericht door ACE »

@Jabob65
Klopt het dat de (huis) notaris van de NAK ook meegaat naar Suriname?
Dan zou er toch wel wat op stapel staan ten aanzien van juridische zaken...
Wellicht dat de 'gevluchte top van Nederland' aldaar asiel aanvraagt na de vonnissen?
Of worden ze Surinaams diplomaat om diplomatieke onschendbaarheid te verwerven?

Ook hoorde ik dat het onderste gedeelte van het gebouw in Den Bosch op de nominatie staat
om verhuurd te worden aan een advocatenkantoor. Drie keer raden welk kantoor!

By the way: SK is niet het type notaris dat zich voor alle karretjes laat spannen.

Groet,
ACE
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: hotel geboekt - Suriname bereidt zich voor op een feest

Bericht door willempower »

@ ace

Kunnen ze de rekening niet voldoen van deze advocaten dan , en betalen ze nu in gebouwen .
Zijn ook grote sommen geld die ze daar aan uitgaven omdat ze de boel niet op orde hadden .

Heb ik nu een prijs ?
Stuur maar op naar mijn ip nummr dan .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Plaats reactie