Hoeveel geld zou hier over de balk zijn gesmeten?

Berichten die al dan niet tevens op de website verschijnen en reacties van lezers
Forumregels
Doordat de redactie een wisselende samenstelling heeft, neemt zijzelf in beginsel niet deel aan een eventuele discussie. Het is ook niet erg praktisch om na het plaatsen van redactionele stukken, waar tijd en voorbereiding mee gemoeid zijn geweest, niet de handen vrij te hebben om alvast met nieuwe onderwerpen aan de slag te kunnen gaan. Bovendien is ieders vrije tijd beperkt. Beurtelings vervullen de redactieleden op het Forum de taak van Moderator. Eventueel overleg kan het best via een privé-bericht.
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: Hoeveel geld zou hier over de balk zijn gesmeten?

Bericht door Jabob65 »

Wie doet je wat, zoals al eerder gezegd, men kent geen schaamte...
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: Hoeveel geld zou hier over de balk zijn gesmeten?

Bericht door Redactie »

@Jabob65

Ingewijden sluiten niet uit dat Jean-Luc Schneider zich zó thuis voelde in het bewuste hotel aan de Heimfelder Straße, dat hij juist daardoor in diens slotgebed sprak van "Verkürze die Zeit und hole uns alle heim". Vandaar ook, volgens deze zegslieden, van hem de hieraan voorafgaande woorden "Wir leiden mit ihnen", namelijk indachtig aan alle nieuw-apostolische christenen die thans in de kerk nog worden achtergesteld.

Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: Hoeveel geld zou hier over de balk zijn gesmeten?

Bericht door Redactie »

@all

Verwijzend naar ons bericht van "Vr 19 Apr 2013, 16:54" waarin met betrekking tot "Der Fall Rohn" een tweetal voorafgaande artikelen was geplaatst van de redactie bij Glaubenskultur-Magazine, volgt thans de nieuwste publicatie in dit zich eindeloos voortslepende conflict, namelijk van jl. zaterdag 29 juni:
  • Afbeelding
    Afbeelding
Het lijkt nu wel alsof er bij mr. De Lange van districtsapostel Armin Brinkmann een soort van blanco volmacht voorligt waarmee uitvoering wordt gegeven aan de stille wens van het kerkbestuur om bij broeder Rohn "endgültig" het verzet te breken, zodat het aan een voortgezette behandeling van de zaak in hoger beroep niet toekomt. Dan gaan de "Godsgezanten" straks alsnog vrijuit. Een ongelofelijk fijne apostolische aanpak.

Zie tevens ons bericht op "Do 27 Jun 2013, 23:37" in de thread "Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!"

Het WebTeam :shock:
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Hoeveel geld zou hier over de balk zijn gesmeten?

Bericht door willempower »

@ redactie
U weet net zo goed als ik dat het nog de naweeën zijn van Hilters dagen .
Het streven naar het grote N.A.K. Rijk ( bedoeld word ik rijk van offergelden ) .
Ze zijn het niet vergeten en handelen nog precies zo .
Ik ben de baas en maak iedereen af die het niet met me eens is .
Ik zie Theoloog nog staan met zijn hoedje en champagne ,Miep aan de keuken tafel die nergens van weet , en dacht ik word rijk .
Nu Theoloog het wat tegen valt gaan ze de onbegaanbare weg in , uitroeien wie ons tegenspreekt .
Gelukkig heeft Klene nu de opdracht gegeven eens een gesprek aan te gaan met het webteam .
Zou Brinkmann hier wel van weten ?? :D
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: Hoeveel geld zou hier over de balk zijn gesmeten?

Bericht door Redactie »

willempower schreef:(...)
Gelukkig heeft Klene nu de opdracht gegeven eens een gesprek aan te gaan met het webteam .
Zou Brinkmann hier wel van weten ?? :D
@willempower

Ook ik las zoiets op de indexpagina:
Zeer belangrijk nieuws!

Er blijkt ernstige onrust te heersen onder vrijwel alle gelederen der Nieuw Apostolische Kerk.



Het is donderdagavond even na negenen als de bel gaat bij Bauke Moesker (redacteur) Apostolischeobserver.nl

Bauke wonend in een flat gebouw ‘kijkt’ via de intercom wie de bezoeker is, de man laat dan weten samen met een ‘Herder’ van de Nieuw Apostolische Kerk te zijn.

Waarop Bauke de deur opent, even later verschijnen de twee heren aan de voordeur, ze maakten zich bekend als een District Oudste en een Herder, Ambt’s Broeders der Nieuw Apostolische Kerk.

Bauke geeft de mannen ter begroeting een hand en nodigt ze binnen, alwaar hij de mannen van koffie voorziet.

Wordt vervolgd.

Geplaatst op: 30-06-2013


Bron: http://www.apostolischekritiek.nl
Bauke Moesker die ik vanochtend aan de telefoon had door het overlijden van stamapostel Fehr, wilde er verder niets over kwijt! Er komt nog een vervolg, zo begreep ik. Ik weet dus echt niet wat voor een gesprek er "met het webteam" heeft plaatsgehad. Maar dan is het misschien goed er nog even aan te herinneren hoe het feitelijk zit met "het voltallige WebTeam". Zie onder:
Redactie schreef:(...)
Ter verduidelijking ook nog even dit... Eind 2010 voegde ik mij bij “Het WebTeam”, bestaande uit broeder Bauke Moesker en diens trouwe viervoeter Tosca zaliger; een teckel die om haar zin door te drijven bij leven en welzijn geweldig komedie speelde. Laat ik maar een poosje assisteren, was in eerste instantie bij mij de gedachte, terwijl broeder Moesker herstelde van een verblijf in het ziekenhuis en voor hem een nieuwe opname er alweer aankwam. Ik ging er niet vanuit dat het getouwtrek tussen broeder Rohn en het kerkbestuur nog héél lang zou duren. Zo'n steen om de nek zal men van zich willen afwerpen, zo stelde ik het mij simpelweg voor want als de districtsvoorgangers de cijfers onder ogen krijgen, zullen ze vast wel stevig doorpakken. Dan sta je niet toe dat een veenbrand alsmaar voortwoekert. Ongetwijfeld zullen er dan andere belangen prevaleren. (...) Wij zijn inmiddels ruim twee jaar verder en voor zover ik het nu kan bezien, kan het in het juridische traject nóg wel eens ruim twee jaar duren alvorens het op onderdelen tot een afronding komt. Wat een toestand!

Gaandeweg "beperkte" ik mij tot het Forum. Ik wilde per se nergens toe verplicht zijn en voor de rest maakten wij één heldere afspraak: fair play. Al gauw begreep ik dat het kerkbestuur hiervan nog nooit had gehoord.

Het WebTeam/TjerkB


Uit: Bericht door Redactie op "Ma 18 Mrt 2013, 21:29" in de thread "Hooguit weten wij wat wij kunnen weten!"
Overigens waren deze achtergronden eerder al open en eerlijk gecommuniceerd naar het kerkbestuur toe.

Het WebTeam/TjerkB
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Plaats reactie