Waar is Tosca / Bauke M / name it

Uiteenlopende onderwerpen m.b.t. het apostolische geloofsleven
Plaats reactie
HenkNL
Berichten: 35
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 23:40

Waar is Tosca / Bauke M / name it

Bericht door HenkNL »

Bij praktisch-apostolisch zijn hoort ook transparantie ten aanzien van de beheerder / eigenaar / chief van deze website: Bauke M / Tosca / Name it...

Het is al een tijdje stil rondom deze persoon. Is hij ziek? Ligt hij in de ziekenboeg in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis? Krijgt hij wel bezoek of tenminste een bloemetje? Hij is zo akelig stil. Ben ik niet van hem gewend.

Kan de redactie (of hij zelf als zijn mond niet gesnoerd is) een toelichting geven? We weten dat TjerkB dapper aan het wandelen is in Nijmegen , maar misschien heeft hij anders na binnenkomst nog wat adem om iets toe te lichten. Kort graag, zonder bijbelverzen. Die halen we er zelf wel bij, bij behoefte.
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Waar is Tosca / Bauke M / name it

Bericht door Tosca »

@ HenkNL en allemaal,

Inderdaad het was even stil, de oorzaak was van medische aard, een operatie, daarna nog een verkeersongeval en een longontsteking als complicatie ! Gelukkig gaat het nu allemaal weer stukken beter.
En dus ga ik ook weer verder met de website.

Vandaag hopen wij dat we het VONNIS van de rechtbank Utrecht, in de zaak Rohn/NAK ter inzage krijgen. ‘kerkleiding’ maak uw borst maar nat.

Verder wens ik Tjerk en Marianne B heel veel sterkte met hun vierdaagse wandeling.

Met vriendelijke groet,

'Tosca' (Bauke M)
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
HenkNL
Berichten: 35
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 23:40

Re: Waar is Tosca / Bauke M / name it

Bericht door HenkNL »

@ Bauke, fijn te horen dat het weer goed gaat.

Dan begrijp ik goed dat je werk (je beroep) weer kunt uitoefenen? Of val je ook in de categorie uitkeringstrekkers die 'echt niet kunnen werken' vanwege hun gezondheid, maar daarnaast wel alle tijd en ineens alle energie hebben voor allerhande hobbies? :oops:
Diderot
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 18 dec 2011, 15:38

Re: Waar is Tosca / Bauke M / name it

Bericht door Diderot »

HenkNL schreef:We weten dat TjerkB dapper aan het wandelen is in Nijmegen , maar misschien heeft hij anders na binnenkomst nog wat adem om iets toe te lichten. Kort graag, zonder bijbelverzen. Die halen we er zelf wel bij, bij behoefte.
:D :D

Die behoefte is er, absoluut!
1 Samuel12:21 schreef:Dwaal niet af om achter iets aan te lopen dat niets oplevert en niet bevrijdt, omdat het niets is.
Exodus 21:19 schreef:Als hij weer op de been komt en met behulp van een kruk weer buiten kan lopen, dan gaat degene die hem geslagen heeft vrijuit. Wel moet deze hem de gedwongen rusttijd en de kosten van zijn herstel vergoeden.
Spreuken 25:19 schreef:Vertrouwen op een onbetrouwbaar mens in tijden van nood is als eten met een rottend gebit, lopen met een verzwikte enkel.
Sirach 11:11 schreef:Er zijn er die werken, zwoegen, rennen, maar des te meer schieten ze tekort.
En, tot slot ("Ik heb het al jaren tegen iedereen geroepen, maar de hoge heren van de kerkleiding wilden niet naar me luisteren", want: "Ein offen bekannter Lehrwiderspruch kann nicht hingenommen worden!" JAJA, en laten we vooral ook niet de leugenbrief "Santpoort, 21 februari 2010" vergeten!)
Hooglied 1:4 schreef:Neem mij met je mee. Laten we rennen! Mijn koning brengt mij in zijn kamers. Laten we juichen en zingen om jou! Laten we jouw liefde prijzen, meer nog dan wijn. Natuurlijk houden de meisjes van jou!
Tjerkske, laat vooral dat laatste een troost zijn op je weg, en een licht op je pad!

Diderot
HenkNL
Berichten: 35
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 23:40

Re: Waar is Tosca / Bauke M / name it

Bericht door HenkNL »

@Diderot,

:D :D Goed van je om de twee toppers van uitspraken weer naar voren te halen....we zouden ze bijna weer vergeten..... :) :)
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Waar is Tosca / Bauke M / name it

Bericht door ACE »

@all

Volgens mij loopt BEE ook mee.

Na de sublieme bijdrage van Diderot vind ik deze ook wel aardig.
2Voorts zei Jehovah tot Jo̱zua: „Zie, ik heb Je̱richo en zijn koning, de dappere, sterke mannen, in uw hand gegeven. 3En al GIJ krijgslieden, [GIJ] moet om de stad heen trekken, eenmaal rond de stad gaande. Zo dient gij zes dagen lang te doen. 4En zeven priesters dienen zeven ramshoorns voor de Ark uit te dragen, en op de zevende dag dient GIJ zevenmaal om de stad heen te trekken en de priesters dienen op de hoorns te blazen. 5En het moet geschieden dat wanneer zij de ramshoorn laten schallen [en] wanneer GIJ het hoorngeschal hoort, heel het volk een luide strijdkreet dient aan te heffen; en de muur van de stad moet tegen de vlakte storten, en het volk moet naar boven stormen, ieder recht voor zich uit.”
De vertaalslag lijkt me duidelijk.

Groet,
ACE
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Waar is Tosca / Bauke M / name it

Bericht door Tosca »

HenkNL schreef:@ Bauke, fijn te horen dat het weer goed gaat.

Dan begrijp ik goed dat je werk (je beroep) weer kunt uitoefenen? Of val je ook in de categorie uitkeringstrekkers die 'echt niet kunnen werken' vanwege hun gezondheid, maar daarnaast wel alle tijd en ineens alle energie hebben voor allerhande hobbies? :oops:

@ HenkNL.

Wellicht is het u ontgaan maar ik behoor tot de personen die van ‘Drees trekken’ dus 65 plus. :)

Met vriendelijke groet,
‘Tosca’
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
HenkNL
Berichten: 35
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 23:40

Re: Waar is Tosca / Bauke M / name it

Bericht door HenkNL »

@Tosca / Bauke M

Wellicht is het u ontgaan maar ik behoor tot de personen die van ‘Drees trekken’ dus 65 plus.
al een jaartje of 8 dus....? Lijkt me niet als je van eind jaren '40 bent.
Diderot
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 18 dec 2011, 15:38

Re: Waar is Tosca / Bauke M / name it

Bericht door Diderot »

Tosca schreef:Wellicht is het u ontgaan maar ik behoor tot de personen die van ‘Drees trekken’ dus 65 plus.
Voorzichtig beste Tosca, want:
Wat zegt het Woord van God (Het Bovenaards Antwoord Op Al Uw Vragen!) hierover?
Deuteronomium 28:65 schreef:Denk niet dat u bij die volken op adem kunt komen of een plek krijgt om te rusten. De HEER zal u daar in angst laten leven en u, met doffe ogen, een kwijnend bestaan laten leiden.
En, beste Tosca, don't forget:
Ein offen bekundeter LehrWienerSchnitzel kann nicht hingenommen werden!

Uitziende naar het heldere en neutrale bericht van de Redactie over het Vonnis Van De Rechtbank Utrecht
("JOEHOE Kerkleiding, Maak Uw Borst Maar NAT!"),

verblijf ik, met vriendelijke bladibladibla,

Diderot.
Plaats reactie