Blijkbaar hebben wij met onze activiteiten kwaad bloed gezet

Berichten die al dan niet tevens op de website verschijnen en reacties van lezers
Forumregels
Doordat de redactie een wisselende samenstelling heeft, neemt zijzelf in beginsel niet deel aan een eventuele discussie. Het is ook niet erg praktisch om na het plaatsen van redactionele stukken, waar tijd en voorbereiding mee gemoeid zijn geweest, niet de handen vrij te hebben om alvast met nieuwe onderwerpen aan de slag te kunnen gaan. Bovendien is ieders vrije tijd beperkt. Beurtelings vervullen de redactieleden op het Forum de taak van Moderator. Eventueel overleg kan het best via een privé-bericht.
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Blijkbaar hebben wij met onze activiteiten kwaad bloed gezet

Bericht door Redactie »

@all

Het is een vreemde gewaarwording als je op een mooie lentedag opstaat, je -gewoontegetrouw- voordat je de deur uitgaat nog even de laatste forumberichten checkt en het dan blijkt dat de een of andere kwibus kans heeft gezien om twee domeinnamen te kapen! Los ervan dat wij vinden dat je dan God verzoekt door onze oprechte pogingen tot waarheidsvinding te saboteren, betreft het natuurlijk wel intussen ook een misdrijf. Net als wij het ervaren bij de nieuw-apostolische kerkleiding kon men kennelijk niet de moed opbrengen om het eerst eens met open vizier aan te sturen op een broederlijk gesprek. Anoniem en onheus word je daarentegen bejegend; geïntimideerd in feite. Voor het blok gezet want zoek het maar uit! Nu is dit laatste vanzelf iets wat ons al jarenlang te doen heeft gestaan. De nieuw-apostolische kerkleiding doet immers weinig anders dan de mensen voor voldongen feiten te plaatsen. Eénrichtingverkeer. Stel geen vragen voordat je antwoord krijgt...

Hoe dan ook, wij hebben door dit akkefietje een hoop overlast ondervonden. Het is om deze reden dat wij degenen die zich daarvoor kunnen verontschuldigen, uitnodigen om alsnog met ons het gesprek te voeren dat vooraf op zijn plaats was geweest. Binnen een week moet dat kunnen lukken, toch? Horen wij niks, dan zullen wij maar aannemen dat het recht zijn normale beloop moet krijgen. Dat zou trouwens een keuze zijn waar ook de kerkleiding in de processen, waar wij op dit Forum verslag van doen, geen garen bij kan spinnen. Je kunt beter eerlijk en oprecht willen zijn, transparant, dan te moeten leven met een dubbele moraal.

Voor wie het aangaat: beschouw dit als een serieuze doch eenmalige uitnodiging!

Het WebTeam/TjerkB
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Blijkbaar hebben wij met onze activiteiten kwaad bloed g

Bericht door willempower »

@all
Internet criminelen hebben de website gestolen,staat in een banner op dit forum .
Ik zag ook al eens op deze site mensen met balkjes voor hun ogen geplaatst ,
Maar of deze combinatie klopt geen idee ,criminelen zijn het wel in mijn ogen .
Maar deze regering wil het kindgebonden budget wel afschaffen , deze kerk zal dit misschien wel oplossen met een kerkgebonden budget .De Lange .
Of zouden ze zich toch liever dan door het stof te gaan in afzondering willen gaan leven voor dit misdrijf .
In alle stilte met de bijbel in de hand gevang in .
Tijd om voor de rechter te verschijnen hebben ze niet dus zal dan " theoloog en handlangers" zich wel weer beroepen op dat ze in het buitenland zijn .
Saillant detail is dan dat ze de reis besproken na de oproep van de rechtbank .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Blijkbaar hebben wij met onze activiteiten kwaad bloed g

Bericht door ACE »

@redactie

Het bewuste domein liet via een WHOIS-site naam en adres zien van ene CW te Almere.
Een hele bekende achternaam van een NApostolische techneut!

Het zal toch niet waar zijn dat hij zich voor het karretje heeft laten spannen?

Groet,
ACE
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Blijkbaar hebben wij met onze activiteiten kwaad bloed g

Bericht door willempower »

@ace
Jij weet ook best hoe de hazen lopen ,
In de oorlog was ene B ook al zo wij hebben het niet geweten en wij willen dit ook niet weten .
Mijn kennis over dit misdrijf gaat verder dan ik nu schrijf .
Het is ijdele hoop dat de schuldige zich zal melden , hebben ze ooit in de geschiedenis van de kerk hun excuus aangeboden?
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
hiawhata
Berichten: 47
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 18:38

Re: Blijkbaar hebben wij met onze activiteiten kwaad bloed g

Bericht door hiawhata »

@wp
Het is ook ijdele hoop , ze offeren weer de persoon die deze misdaad gegaan heeft en zeggen inderdaad wij weten van niks.
Ze staan boven de wet en dat bleek toch ook wel over de middeling die de rechtbank voorstelde .
Ze komen gewoon niet bij de rechter opdagen , waarom zouden ze ook is hun mening de rechter begrijpt er toch niks van
Ze zijn gezonden door de Heer "Leber " gezant van God .
En persoonlijk doet het hen geen pijn ,de kerk betaald alles wel , de offerpot is groot voor de Heer .
Hun aanzien daalt , hun inkomen stijgt .

Een geweldig zooitje daar , maar ze gaan op de bek als ze niet komen met hun excuus .
De drie-eenheid binnen de N.A.K. G G G Geld Geld Geld
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: Blijkbaar hebben wij met onze activiteiten kwaad bloed g

Bericht door Criticus »

Redactie schreef:Het is een vreemde gewaarwording als je op een mooie lentedag opstaat, je -gewoontegetrouw- voordat je de deur uitgaat nog even de laatste forumberichten checkt en het dan blijkt dat de een of andere kwibus kans heeft gezien om twee domeinnamen te kapen! Los ervan dat wij vinden dat je dan God verzoekt door onze oprechte pogingen tot waarheidsvinding te saboteren, betreft het natuurlijk wel intussen ook een misdrijf. Net als wij het ervaren bij de nieuw-apostolische kerkleiding kon men kennelijk niet de moed opbrengen om het eerst eens met open vizier aan te sturen op een broederlijk gesprek.
Als ik dit goed lees betekent dit dat het zonder gerede twijfel vaststaat dat de NAK zich bezondigd heeft aan het stelen van 2 domeinnamen? Kan het bewijs hiervoor ook op deze site worden gepubliceerd?
ACE schreef:Het bewuste domein liet via een WHOIS-site naam en adres zien van ene CW te Almere.
Een hele bekende achternaam van een NApostolische techneut!
Graag een screenshot. Ik heb ook vanaf het begin af aan deze opdracht losgelaten op het domein en kreeg niet anders te zien dan Argeweb in Maassluis.

Ik ben razend benieuwd naar de bewijsvoering.
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: Blijkbaar hebben onze activiteiten kwaad bloed gezet

Bericht door Redactie »

[Bijgewerkt: 28-03-2012, 12.00 uur]
Criticus schreef:(...)
Als ik dit goed lees betekent dit dat het zonder gerede twijfel vaststaat dat de NAK zich bezondigd heeft aan het stelen van 2 domeinnamen? Kan het bewijs hiervoor ook op deze site worden gepubliceerd?

(...)
Ik ben razend benieuwd naar de bewijsvoering.
@Criticus

Het zal aan mij liggen, maar waar lees jij nu feitelijk dat er staat wat je schreef?

Criticus schreef:(...)
Ik heb ook vanaf het begin af aan deze opdracht losgelaten op het domein en kreeg niet anders te zien dan Argeweb in Maassluis.

(...)
Wat er in de periode van 7 t/m 12 maart jl. bij de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland (SIDN) te zien was, is het onderstaande:
  • [afbeeldingen verwijderd op verzoek van SIDN; Red.]
Het WebTeam/TjerkB
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Blijkbaar hebben wij met onze activiteiten kwaad bloed g

Bericht door ACE »

@Redactie

Direct na de diefstal was de nieuwe 'eigenaar' traceerbaar via WHOIS.
(Met dank aan Apostolisch News) Na een dag echter al niet meer.

Als je alert bent kun je ook alert reageren.

Groet,
ACE
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: Blijkbaar hebben onze activiteiten kwaad bloed gezet

Bericht door Criticus »

Redactie schreef:@Criticus

Het zal aan mij liggen, maar waar lees jij nu feitelijk dat er staat wat je schreef?
Ik ben inderdaad bang dat het aan u ligt:
Redactie schreef:Het is een vreemde gewaarwording als je op een mooie lentedag opstaat, je -gewoontegetrouw- voordat je de deur uitgaat nog even de laatste forumberichten checkt en het dan blijkt dat de een of andere kwibus kans heeft gezien om twee domeinnamen te kapen! Los ervan dat wij vinden dat je dan God verzoekt door onze oprechte pogingen tot waarheidsvinding te saboteren, betreft het natuurlijk wel intussen ook een misdrijf. Net als wij het ervaren bij de nieuw-apostolische kerkleiding kon men kennelijk niet de moed opbrengen om het eerst eens met open vizier aan te sturen op een broederlijk gesprek. Anoniem en onheus word je daarentegen bejegend; geïntimideerd in feite. Voor het blok gezet want zoek het maar uit! Nu is dit laatste vanzelf iets wat ons al jarenlang te doen heeft gestaan. De nieuw-apostolische kerkleiding doet immers weinig anders dan de mensen voor voldongen feiten te plaatsen. Eénrichtingverkeer. Stel geen vragen voordat je antwoord krijgt...
ACE schreef:Het bewuste domein liet via een WHOIS-site naam en adres zien van ene CW te Almere.
Een hele bekende achternaam van een NApostolische techneut!

Het zal toch niet waar zijn dat hij zich voor het karretje heeft laten spannen?
willempower schreef:Mijn kennis over dit misdrijf gaat verder dan ik nu schrijf .
Het is ijdele hoop dat de schuldige zich zal melden , hebben ze ooit in de geschiedenis van de kerk hun excuus aangeboden?
hiawhata schreef:Het is ook ijdele hoop , ze offeren weer de persoon die deze misdaad gegaan heeft en zeggen inderdaad wij weten van niks.
Ze staan boven de wet en dat bleek toch ook wel over de middeling die de rechtbank voorstelde .
Ze komen gewoon niet bij de rechter opdagen , waarom zouden ze ook is hun mening de rechter begrijpt er toch niks van
Ze zijn gezonden door de Heer "Leber " gezant van God .
En persoonlijk doet het hen geen pijn ,de kerk betaald alles wel , de offerpot is groot voor de Heer .
Hun aanzien daalt , hun inkomen stijgt .
En de topictitel dekt alles helemaal af.
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: Blijkbaar hebben onze activiteiten kwaad bloed gezet

Bericht door Redactie »

[Bijgewerkt: 28-03-2012, 12.00 uur]

@all

Op 12 maart jl. kregen wij bij SIDN het volgende te zien...
  • [afbeeldingen verwijderd op verzoek van SIDN; Red.]

... en sinds 15 maart jl. is alles weer zoals het voorheen was:
  • [afbeeldingen verwijderd op verzoek van SIDN; Red.]

@Criticus
Criticus schreef:
Redactie schreef:@Criticus

Het zal aan mij liggen, maar waar lees jij nu feitelijk dat er staat wat je schreef?
Ik ben inderdaad bang dat het aan u ligt:
Redactie schreef:Het is een vreemde gewaarwording als je op een mooie lentedag opstaat, je -gewoontegetrouw- voordat je de deur uitgaat nog even de laatste forumberichten checkt en het dan blijkt dat de een of andere kwibus kans heeft gezien om twee domeinnamen te kapen! Los ervan dat wij vinden dat je dan God verzoekt door onze oprechte pogingen tot waarheidsvinding te saboteren, betreft het natuurlijk wel intussen ook een misdrijf. Net als wij het ervaren bij de nieuw-apostolische kerkleiding kon men kennelijk niet de moed opbrengen om het eerst eens met open vizier aan te sturen op een broederlijk gesprek. Anoniem en onheus word je daarentegen bejegend; geïntimideerd in feite. Voor het blok gezet want zoek het maar uit! Nu is dit laatste vanzelf iets wat ons al jarenlang te doen heeft gestaan. De nieuw-apostolische kerkleiding doet immers weinig anders dan de mensen voor voldongen feiten te plaatsen. Eénrichtingverkeer. Stel geen vragen voordat je antwoord krijgt...
(...)

En de topictitel dekt alles helemaal af.
Met hineininterpretieren kom je misschien zo ver, maar dat iets zonder gerede twijfel zou vaststaan is toch werkelijk nog heel wat anders...
Criticus schreef:(...)
Als ik dit goed lees betekent dit dat het zonder gerede twijfel vaststaat dat de NAK zich bezondigd heeft aan het stelen van 2 domeinnamen? Kan het bewijs hiervoor ook op deze site worden gepubliceerd?

(...)
Ik ben razend benieuwd naar de bewijsvoering.
Hooguit is het zo dat wij er geen moeite mee hebben een vergelijkbare aanpak te zien in het non-communicatieve optreden van de kerkleiding enerzijds en in het non-communicatieve optreden van in dit geval derden anderzijds.

Criticus schreef:(...)
ACE schreef:Het bewuste domein liet via een WHOIS-site naam en adres zien van ene CW te Almere.
Een hele bekende achternaam van een NApostolische techneut!
Graag een screenshot. Ik heb ook vanaf het begin af aan deze opdracht losgelaten op het domein en kreeg niet anders te zien dan Argeweb in Maassluis.

(...)
Dat kan dus niet kloppen. Zie de desbetreffende screenshots hierboven.

Het WebTeam/TjerkB
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Plaats reactie