NAK-leiding brengt ambtsdragers ernstig in problemen

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Plaats reactie
zefyr
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 06 dec 2010, 19:00

NAK-leiding brengt ambtsdragers ernstig in problemen

Bericht door zefyr »

De NAK-leiding heeft in de afgelopen jaren onjuiste en onvolledige informatie verstrekt aan de ambtsdragers in verband met het echec Eimersstaete en Ronald Rohn. Daar is het niet bij gebleven. De NAK-leiding heeft zelfs Ronald Rohn bij ambtsdragers in diskrediet gebracht en zijn goede naam en faam door het slijk heen gehaald. Enkele naieve ambtsdragers, waaronder een voorganger, hebben zonder hoor en wederhoor dit her en der rondgebazuind. Dit kan uiteraard niet zonder vergaande juridische gevolgen blijven. Dergelijke ambtsdragers zullen juridisch keihard tot de orde worden geroepen respectievelijk zijn reeds tot de orde geroepen. De NAK-leiding zal in deze juridische draaikolk meegezogen worden, want de aangeklaagde en gedagvaarde ambtsdragers zullen zich beroepen op de informatieverstrekking van de NAK-leiding, in casu het nieuw-apostolische apostolaat in de persoon van Peter Klene. De vicieuze circel is dan weer rond. Klip en klaar zal blijken, dat de NAK-leiding een onbetrouwbare informatiebron is... Ten tijde van NAKObserver.nl (Chris van der Leest, ex-priester van de NAK NL) is Peter Klene al eens de Pinocchiobokaal toegekend vanwege leugenachtige en misleidende opmerkingen. Binnenkort zal hem opnieuw deze twijfelachtige eer ten deel vallen.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: NAK-leiding brengt ambtsdragers ernstig in problemen

Bericht door willempower »

@zefyr
Ben het inhoudelijk helemaal mee eens , maar mijn avotor staat hier al een tijdje , theoloog niet vergeten hoor , zijn meineed uitspraak komt ook een dezer dagen .

Kan Miepie dan nog zeggen Theo tekende zo leuk aan de keukentafel , ik denk dat hij verkeerde dingen ondertekende .

Ik wens uitdrukkelijk de kerkleiding een slechte kerst .
Dat hebben ze mij al jaren gedaan .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: NAK-leiding brengt ambtsdragers ernstig in problemen

Bericht door willempower »

@ all
Het is toch te gek dat Klene morgen weer een kerkdienst mag voorgaan terwijl hij in de week aanzet tot criminele activiteiten in mijn ogen , middels de Lange die hij voor zijn karretje spant .
Dit doet die door te eisen dat Bauke de IP nummers namen en telefoonnummers moet geven .
Stel je voor dat Bauke dat zou doen dan had die zekers een rechtszaak aan de broek om dat dit verboden is .
Dus in mijn ogen kan zo iemand helemaal geen dienst leiden , en dat is dan onbesproken gedrag en levenswandel ??

Ik Zie steeds meer overeenkomsten tussen deze personen en de Hells Angels .

Een gestudeerd theoloog , apotheker , en dan je de les laten lezen en als loopjongen gebruikt worden door Armin die hem de mond nu ook snoert .

Mensen geloof deze man niet hij liegt dat die barst .

Wil hem een keer voor hem opkomen door flyers uit te delen als die hier in de buurt een dienst voorgaat , kan ik de voorkant van onze familie verspreiden .
Waar ze laten zien dat de hoe men over Adolf denkt en handelt , de nazi vlag in de kerk .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Plaats reactie