A8

Uiteenlopende onderwerpen m.b.t. het apostolische geloofsleven
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

A8

Bericht door willempower »

De foto zegt genoeg wat er de tienden gebeurt dus ,
Audi 8 is behelpen , paar kerkies verkopen in het noorden en klaar.
http://www.autowereld.com/dreamcars/det ... rtikel=141
Dit is het ware geloof offeren aan de helige koe .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: A8

Bericht door Criticus »

Zou je het meer kunnen waarderen als ie op een ezel rondrijdt?
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: A8

Bericht door Jabob65 »

Van mij mag een kerkbestuurder best een goede auto rijden, want als men veel km aflegt, dan is een zeker comfort niet onbelangrijk, ook een veiligheidsaspect is van belang.

Maar het gaat mij om het complete plaatje, ik mis de nederigheid, en de bescheidenheid, en de breekbaarheid.

Het is allemaal nogal macho.
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: A8

Bericht door willempower »

Ben niet jalours op hem , en zal veel rijden en mag dat veilig doen .
Veiligheid is voor een groot deel afhankelijk van de bestuurder ,
Ik begrijp dat onze regering dus onveilige auto's heeft daar ligt de norm lager .
Willen de oudere bezoekers in de kerk wel hun eigen kussen meenemen ,voor comfort !!
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: A8

Bericht door Criticus »

Jabob65 schreef:Maar het gaat mij om het complete plaatje, ik mis de nederigheid, en de bescheidenheid, en de breekbaarheid.

Het is allemaal nogal macho.
Precies. En dat is m.i. begonnen toen dienaren ambtsdragers werden.

Natuurlijk is het een andere tijd dan halverwege vorige eeuw, toen mijn opa met de trein naar Ljouwert ging om een dienst te houden.

Soms lijken de verhoudingen wel behoorlijk zoek. Maar comfortabel vervoer voor veel reizen is in mijn ogen geen probleem.
Emile
Berichten: 148
Lid geworden op: do 08 jan 2009, 12:54

Re: A8

Bericht door Emile »

De vader van Jezus was waarschijnlijk architect en Jezus droeg een chique kleed omdat het zonder naad was geweven.
Behalve op een ezel reed Hij wellicht ook een duur merk kameel, maar het gaat om het totaalplaatje.
Een weg veraf of in de buurt,
er is altijd wel een flitspaal die gluurt.
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: A8

Bericht door Jabob65 »

LOL

En op de foto zie je links een ladder en een touw met een lus, wat heeft dat te betekenen?
Lmg
Berichten: 186
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:13

Re: A8

Bericht door Lmg »

Jacob 65.

Wat heeft dat te betekenen is je vraag.
Mogelijk heb ik het antwoord.

D. Apostel Brinkmann gaat binnenkort ernstige lijken in de kast vinden.
Als deze openbaar worden, gaan er schokken door Nederland en de rest van Europa.

Lmg
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: A8

Bericht door Jabob65 »

@LMG, is het zo erg?

Voor mij is het sowieso allemaal wat mistig, want ik krijg de indruk dat de financiële administratie al vele jaren niet meer in Nederland gevoerd wordt? En nu is NAK Nederland feitelijk overgedragen aan NRW, maar hoe kun je iets overdragen überhaupt als er beslag op ligt, wordt er dan door Klene helemaal geen uitleg gegeven?

Er moet toch een recente jaarrekening en balans zijn? Bezittingen/schulden. Een stuk of 50 gebouwen + grond, en dan cash, aan de andere kant van de balans wat leningen?

Vreemd dat er zo weinig communicatie is.
Lmg
Berichten: 186
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:13

Re: A8

Bericht door Lmg »

Jabob,

Met ...... in de kast, hoeft niet alleen te betekenen dat er administratief
of financieel het een en ander scheef zit, maar kan ook duiden op iets van andere aard.
Ik heb dit dan ook in bredere zin bedoeld.

Lmg
Plaats reactie