Juridisch getouwtrek

Zie bericht Moderator op "ma 16 mei 2011, 20:59"
Forumregels
Houd het taalgebruik altijd netjes. Beledig nooit andere gebruikers. Vermijd ook onnodig grievende of discriminerende opmerkingen.
Berichten van wie zich hierbij misdraagt worden verwijderd van het forum. Plaatsing geschiedt na voorafgaande toetsing.

Eigenaren en/of moderators van het forum zijn nimmer aansprakelijk voor schade, in welke vorm dan ook, voortvloeiend uit gebruik daarvan.
Volgeling

Re: Juridisch getouwtrek

Bericht door Volgeling »

Jammer, dat de heer Scherpenzeel zoveel in brede zin verteld. De tussenvonnisen liegen er niet om. Naar verluid heeft de heer Scherpenzeel, de Bruin niet veder geholpen in het getuigenverhoor maar eerder de verkeerde kant op. Tevens moet vermeld worden dat de rechtbank het mogelijk acht dat de schade die de heer Rohn hefet geleden wel degelijk zeven miljoen kan bedragen. Met andere worden het zal zeker niet niets zijn. Eimerssate horen we n iets meer van. Er werd gezegd dat Rhon het niet aan kon. Hoe is het dan mogelijk dat de heer Rhon inmiddels meerdere projecten draait. Mensen laat u niets meer op de mouw spelden maar neem kennis van de feiten en geloof niet in sprookjes.
cedric schreef:En nu is het wachten op het beloofde verslag over de rechtszaak.... en dat komt maar niet ;-) hoe opmerkelijk.
Gek dat Willem Scherpenzeel in brede kring al wél openheid van zaken heeft gegeven en dat hij vertelde dat het slecht uitpakt voor dhr. R. Rohn ;-)

tsja, .....en nu weten we dat Bauke en R.Rohn samen spannen...toevallig?

weer eens kijken hoe lang dit bericht blijft staan haha

Eric
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: Juridisch getouwtrek

Bericht door Jabob65 »

@Cedric, je zegt dat Scherpenzeel heeft gezegd dat eea slecht uitpakt voor Rohn.

Maar heeft de rechtbank dan vonnis gewezen?

En zo ja, wat was de uitspraak dan?
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Juridisch getouwtrek

Bericht door Tosca »

@ Cedric,
Dat verslag komt echt wel, Maar het wachten is op het tweede deel in de zaak Rohn/ de Bruijn.
Dat Willem Scherpenzeel in brede kring al wél openheid van zaken heeft gegeven en daarin vertelde dat het slecht uitpakt voor dhr. R.Rohn, is wel erg voorbarig. Maar wel in stijl van Willem Scherpenzeel. Een hoop lawaai, ook voor de rechter had hij verbaal veel praatjes, maar praatjes vullen geen gaatjes.

Bovendien heeft Willem Scherpenzeel in deze zaak al eerder aangetoond niet vies te zijn van vette leugens! En dat is aantoonbaar!

In Arnhem werden door de Bruijn diverse ‘’getuigen’’ opgeroepen onder anderen zijn zoon Ramon, huisvriend en Priester in de NAK Willem Scherpenzeel, maar ook de accountant van de NAK de heer Kraai. Gezien hun relatie met de Bruijn en de NAK uiterst onbetrouwbare getuigen in deze zaak. Het zal mij niet verbazen dat de rechter meineed zal constateren, Er werd door enkele getuigen gelogen dat het een lieve lust was. We wachten rustig af.

Negens wordt zoveel gelogen als in de rechtszaal en dat gegeven werd ook in deze zaak recht gedaan.

Gezien de familiare en vriendschap en werknemer verbanden zal de rechter mijn inziens de verklaringen niet ontvankelijk verklaren.

Het betreft hier trouwens een privé kwestie tussen Rohn en de Bruijn, toch werd de Bruijn bijgestaan door een NAK advocaat. De vraag wie een en ander gaat betalen is dan gerechtvaardigd, zelf denk ik dat de nog overgebleven rest Broeders en Zusters het gelag gaan betalen.

Groet,
Tosca
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: Juridisch getouwtrek

Bericht door Jabob65 »

@Tosca, dus als ik het goed begrijp (althans vanuit de opmerking van Cedric) roept Scherpenzeel al in het rond dat het er slecht uitziet voor Rohn terwijl de rechtszaak nog in volle gang is.

Dat is toch niet erg verstandig.

Het zou wel verstandig zijn als Scherpenzeel zijn eetgedrag wat zou matigen, want op de foto lijkt het wel alsof hij een basketbal onder zijn overhemd verstopt heeft.
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Juridisch getouwtrek

Bericht door Tosca »

@Jabob65,
Je begrijpt het goed, Willem Scherpenzeel roept voor zijn beurd, ook in de rechtszaal wist hij met luide stem te verkondigen dat alles pure onzin was, helemaal niets aan de hand zo riep hij met luide stem.

Tja, Willen Scherpenzeel verkondigt de leugens van de Bruijn met ferme stem.

Hij is een echte meeloper, en naar mijn mening een ‘’beetje veel, erg dom’’

Uiteindelijk zal de rechter uitmaken wie er gelijk heeft in deze zaak.

En dan die basketbal….Ik denk ook dat eten en drinken de oorzaak is van de algehele lichamelijke verdikking.


Groet,
Tosca.
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: Juridisch getouwtrek

Bericht door Jabob65 »

@Tosca, toch opmerkelijk allemaal, want uit de e-mailwisseling tussen De Bruijn en Scherpenzeel bleek eigenlijk dat ze trammelant hadden, ik vraag me af of zo'n ruzieachtige sfeer wel een goede basis is om in de kerk nog samen te kunnen werken; De Bruijn als apostel, Scherpenzeel als priester (eerst zelfs voorganger).

Dat alles is toch niet fijn.

Kerkbestuurders zoals De Bruijn en Klene zouden zich helemaal niet bezig moeten houden met die mistige OG handeltjes, die ook nog in privé gedaan worden...

Ik woon dan in Veendam en daar kunnen ze geen cent van de CA krijgen om het kerkgebouw te laten verven, terwijl dat hoogst noodzakelijk is, en dan hebben we het over een bloeiende gemeente die per saldo prima in staat is om zichzelf te bedruipen.

Het is alleen maar tragisch om te zien hoe de deze kerk afbrokkelt, vooral door het gebrek aan Jezus leer. Waar De Heiland de voeten van zijn leerlingen waste, zijn de huidige heren kerk politici arrogant en belust op materieel gewin.
Volgeling

Re: Juridisch getouwtrek

Bericht door Volgeling »

Cedric, Ik wil je wijzen op het feit dat de bruin een samenwerking had in Oosterijk met Rhon. En dit heeft de rechtbank in een tussenvonnis al bevestigd. En de getuigenverhoren van Scherpenzeel, Kraai, R. de Bruin en JAn van Vliet hebben de Bruin verder naar de rand van de afgerond geduwd. En zeker gezien het feit dat Rhon een getuige achter de hand heeft die niemand verwacht en zeker de Bruin niet. We houden je op de hoogte. ;)
Volgeling schreef:Jammer, dat de heer Scherpenzeel zoveel in brede zin verteld. De tussenvonnisen liegen er niet om. Naar verluid heeft de heer Scherpenzeel, de Bruin niet veder geholpen in het getuigenverhoor maar eerder de verkeerde kant op. Tevens moet vermeld worden dat de rechtbank het mogelijk acht dat de schade die de heer Rohn hefet geleden wel degelijk zeven miljoen kan bedragen. Met andere worden het zal zeker niet niets zijn. Eimerssate horen we n iets meer van. Er werd gezegd dat Rhon het niet aan kon. Hoe is het dan mogelijk dat de heer Rhon inmiddels meerdere projecten draait. Mensen laat u niets meer op de mouw spelden maar neem kennis van de feiten en geloof niet in sprookjes.
cedric schreef:En nu is het wachten op het beloofde verslag over de rechtszaak.... en dat komt maar niet ;-) hoe opmerkelijk.
Gek dat Willem Scherpenzeel in brede kring al wél openheid van zaken heeft gegeven en dat hij vertelde dat het slecht uitpakt voor dhr. R. Rohn ;-)

tsja, .....en nu weten we dat Bauke en R.Rohn samen spannen...toevallig?

weer eens kijken hoe lang dit bericht blijft staan haha

Eric
Damage control

Re: Juridisch getouwtrek

Bericht door Damage control »

@ all,
WS is als een bezetene bezig om rust te creëren rondom 'de zaak' voordat de pleuris echt uitbreekt binnen de NAK.
Daarbij gebruikt ie op standje 10 zijn leugen modus.
Ook de fiscus weet daar het nodige van. WS heeft wat aanslagen aan zijn broek. Daar geeft hij hoog over op.
Kortom de reputatie van WS is die van een Judas die probleemloos een paar zilverlingen pakt ten koste van
wie en wat dan ook. In zijn gezelschap bevindt zich TdB.
WS zal zich terugtrekken en zich definitief in Spanje vestigen. Weg uit dit kloteland en van die klotekerk.
In Spanje is geen dienst te vinden waar ie zit. Komt dat mooi uit.
Daar kan ie een boek gaan schrijven 'verlinkt door je beste vriend...'
Groeten,
ACE
Berichtje

Re: Juridisch getouwtrek

Bericht door Berichtje »

Nu had Peter Klene toch duidelijk tegen zijn aanhang gezegt dat hij de zwijgzaamheid op prijs zou stellen en dat er door die partij verder gepraat werd als de uitslagen bekent zijn.
De partij(en) die niet achter de kerk staan zijn voor de duidelijkheid niet van plan geweest te stoppen met duidelijk heden maken en feiten bewijzen.
Enfin;
Ik lees in dit topic een aantal nak overtuigers die hun conclusies toch maar trekken wat betreft leugens, samenzweringen en meer. Ik kan alleen maar zeggen, Waarom verdiept u zich niet net iets beter in de diverse situaties? dit voorkomt een hele boel teleurstellingen bij u zelf.
Ik weet in dit geval niet of het webteam het toelaat dat ik de volgende website ga noemen, in het geval dat dat niet zo is mag dit bericht dan gecensureerd worden.
Ik volg ook apostolischnews.blogspot en ik wil toch zeggen dat het mij om te beginnen aan het lachen maakt dat er zoveel kritiek op dit forum is, ook over hoe hier gesproken (lees: geschreven) wordt, terwijl hun website er uitziet alsof het is geschreven door een scholier. Maar het belangrijkste wat ik wil vermelden is dat er toch echt foutieve informatie op de site staat. Over samenzweerders, wie lid is en wie ex lid is, en meer.
Doe hier alstublieft iets aan. Want u maakt uw website niet interresant voor mensen die verhalen van meerdere kanten wil weten.
Volgeling

Re: Juridisch getouwtrek

Bericht door Volgeling »

Let op mijn woorden. Aankomende week wordt voor het bestuur van de NAK een zeer zware week. Ap. de Bruin zal niet lekker met pensioen gaan op 15 mei 2011!!!!

Moskowietz schreef:
Dat de NAK advocaten ons op de vingers zouden hebben getikt klopt! Maar het was slechts dreigende taal die geen steek hield.
En nu staat u er weer voor de zoveelste keer helemaal alleen voor.
Gesloten