districtsvoorganger en voorgangers bevragen apostel Klene

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Plaats reactie
zefyr
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 06 dec 2010, 19:00

districtsvoorganger en voorgangers bevragen apostel Klene

Bericht door zefyr »

Onlangs hoorde ik via-via het volgende bericht. Een districtsvoorganger heeft samen met een aantal voorgangers apostel Peter Klene bevraagd in verband met de verontrustende berichten over 'Arnhem' (Eimersstaete) en de nasleep daarvan. De reactie van apostel Peter Klene: 'Dat gaat jullie niets aan!' Dit is in mijn optiek de houding van een byzantijnse autocraat...
Lmg
Berichten: 186
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:13

Re: districtsvoorganger en voorgangers bevragen apostel Klene

Bericht door Lmg »

Als een districtsvoorganger mede namens de voorgangers in zijn
district, vragen stelt aan Apostel Peter Klene en er komt een reaktie
van ,, Dit gaat jullie niets aan,, dan moeten bij de desbetreffende
Distr/Gem voorgangers alle alarmbellen gaan rinkelen.
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: districtsvoorganger en voorgangers bevragen apostel Klene

Bericht door Tosca »

@ll,

Die alarmbellen klinken inmiddels bij de meeste Ambtdragers, Maar.. het eerste schaap zal nu over de dam moeten, dan volgt de rest als vanzelf.
Nu ja, die Peter Klene , hem blijft toch niets anders dan zijn Ambt terug geven?
Hij staat in zijn hemd, er zal straks voor het zich laat aanzien, vele miljoenen schade vergoeding moeten worden betaald.
En ja, dat zal dan wel weer van de offergaven en uit de opbrengsten van verkoop der kerkgebouwen moeten komen.
Maar volgens hem gaat het ons als offerraars niet aan! En daarin zien we zijn ware gezindheid!
Groet,
Tosca
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: districtsvoorganger en voorgangers bevragen apostel Klene

Bericht door Noise »

Als een trouwe navolgeling naar Peter Klene komt met een probleem. (vult u zelf maar in)
En het enige wat Klene zegt is: Ik heb een goede advocaat voor je.(en ook echt niks anders. Ook niet bijvoorbeeld aanbieden om langs te komen en er over te praten) dan zou je toch moeten kunnen bedenken dat het niet helemaal goed zit?

Als iemand dit leest en het begrijpt is dat mooi, Als iemand dit leest en het niet begrijpt, dan leg ik het met alle respect niet uit.
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
basis
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 01 nov 2010, 14:16

Re: districtsvoorganger en voorgangers bevragen apostel Klene

Bericht door basis »

Hoe zal dit toch allemaal af gaan lopen?

Nu reeds op dit niveau (en zo vanuit een héél district met alle voorgangers) een apostel des Heeren het vuur na aan de schenen wordt gelegd...

Het zal mij werkelijk benieuwen hoe de nieuwe districtsapostel hiermee om zal gaan straks.
Plaats reactie