Laten we massaal districtsapostel De Bruijn feliciteren!

Uiteenlopende onderwerpen m.b.t. het apostolische geloofsleven
Plaats reactie
zefyr
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 06 dec 2010, 19:00

Laten we massaal districtsapostel De Bruijn feliciteren!

Bericht door zefyr »

Binnenkort viert de getergde en veel geplaagde districtsapostel Theo de Bruijn - hij kwakkelt regelmatig met z'n gezondheid, waardoor hij vaak verstek moet laten gaan bij belangrijke bijeenkomsten (van districtsapostelen) - zijn verjaardig. Op zaterdag 26 februari aanstaande wordt hij Deo Volente 65 jaar! Het ligt uiteraard in het ondoorgrondelijke raadsbesluit Gods of hij aanstaande zaterdag nog in het land der levenden verblijft, want een ongelukje ligt in een klein hoekje. ;) Gelukkig voor hem is de staatsruif nog niet helemaal leeggeroofd en geplunderd, dus kan hij straks van Drees trekken (voor de jongeren onder ons, hij ontvangt binnenkort voor het eerst AOW). Op deze website heeft hij in de afgelopen jaren zwaar onder vuur gelegen. En terecht! Ergo, met enige regelmaat leggen we hem het vuur aan de schenen. 8-) Sinds een paar weken mist hij zijn steun en toeverlaat, te weten wijlen districtsapostel G. Pos, die inmiddels is afgereisd naar de eeuwige jacht- en missievelden aan gene zijde. Ik stel voor, dat we hem massaal gaan feliciteren. Hij verdient een kaartje of een bosje bloemen. Uiteraard kunt u hem ook telefonisch feliciteren. Cadeautip: hij las/leest graag de Eppo en de Donald Duck! Een tijdschrift over auto's vindt hij ook prachtig. U doet hem geen plezier met een theologisch boek! Dit is voor hem te zware kost. :mrgreen:
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Laten we massaal districtsapostel De Bruijn feliciteren!

Bericht door Tosca »

Lijkt mij ook wel wat, hoe gaan we dat doen? doe eens een voorstel,

Groet,
Tosca
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Laten we massaal districtsapostel De Bruijn feliciteren!

Bericht door ACE »

@ Tosca

Een paar kuub koemest in de voortuin? Hij is goed in stront verkopen.
Kan ie nog wat bijverdienen, want hij zal de advocaat binnenkort zelf moeten betalen!

Groet,
ACE
Gnosis
Berichten: 52
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 22:29

Re: Laten we massaal districtsapostel De Bruijn feliciteren!

Bericht door Gnosis »

Dit zegt veel meer over ACE de schrijver, dan over de jarige. Helaas!
basis
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 01 nov 2010, 14:16

Re: Laten we massaal districtsapostel De Bruijn feliciteren!

Bericht door basis »

Hedenavond (23 februari 2011), in Veendam onder het apostelwoord geweest.
Overigens de 4e apostel die ik in 8 dagen hoorde;
Ik was vorige week woensdagavond in een aposteldienst in de NAK te Assen, waar 30 mensen luisterden naar Apostel Klene,
zondagochtend j.l. was ik in de dienst van het GvAC te Assen, alwaar ik (samen met 35 aanwezigen) de apostelen De Haan en Gross mocht beluisteren
en vandaag dus apostel de Bruin tijdens een clusterdienst met 5 NAK-gemeenten in Veendam met 115 aanwezigen gehoord...

Apostel de Bruin was goed op dreef en het koor met 35 zangers zong de stoppen uit de meterkast: geweldig!
De broeders en zusters zijn goeddeels onwetend van wat er in Duitsland momenteel aan de hand is.
De sfeer in de dienst was warm en de samenzang oorverdovend!
Ik had een goeie avond.
De dienst bij het GvAC van j.l. zondag was overigens ook erg warm en alhoewel minder formeel minstens zo heiligend van sfeer als die van hedenavond.
zefyr
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 06 dec 2010, 19:00

vier priesterlijke ambtsdragers trakteren De Bruijn op...

Bericht door zefyr »

Vier priesterlijke ambtsdragers, waaronder drie voorgangers, trakteerden districtsapostel De Bruijn naar aanleiding van zijn verjaardag op zaterdag 26 februari jongstleden op een krachtig tegengeluid, via glaubenskultur.de Chapeau! De lijst met adhesiebetuigingen wordt met de dag langer en langer. In de nadagen van de uitoefening van het districtsapostelambt moet De Bruijn ervaren, dat drie voorgangers in actieve dienst, waarvan twee uit het district Amsterdam, waarvan hij ooit districtsvoorganger was, publiekelijk zich distantieren van de nieuwe NAK-catechismus. Een mooier cadeau had ik De Bruijn niet kunnen toewensen. 8-)
basis
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 01 nov 2010, 14:16

Re: Laten we massaal districtsapostel De Bruijn feliciteren!

Bericht door basis »

Ik denk dat na de zondagse koffie er wel meer zullen volgen, in elk geval in het Duitse maar waarschijnlijk ook wel in ons land
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Laten we massaal districtsapostel De Bruijn feliciteren!

Bericht door ACE »

@zefyr

Het betreft nota beneTdB's boezemvriend W. Scherpenzeel.
Zou er een barst zijn ontstaan in hun jarenlange vriendschap?
Gaat het district Amsterdam 'los van de NAK visie'?

Werk aan de winkel voor Nico Klene.

Groet, ACE
Plaats reactie