Hoorzitting Rechtbank Alkmaar

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Plaats reactie
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Hoorzitting Rechtbank Alkmaar

Bericht door ACE »

@ll

Het zou wat geweest zijn als WS toch de getuigenverklaring van TdB had bijgewoond.
In dat geval waren beide getuigenverklaringen achteraf niet ontvankelijk verklaard.
Dat zou een juridisch spagaat zijn geweest in het voordeel van RR.
Gelukkig was de Rechter voorzitter klaarwakker.

Groet, ACE
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Hoorzitting Rechtbank Alkmaar

Bericht door ACE »

@ll

Willem Scherpenzeel had een plezierige relatie met Ronald Rohn.
Samen grond uitzoeken in Den Helder. Kerkje bouwen. Grond uitzoeken in Oostenrijk. Appartementjes bouwen.
Eimersstaete fungeerde als visitekaartje voor RR.
Toen kwam er een kink in de kabel. WS wilde meer en nog meer. Want zo kennen we hem. Hij moest nl. ook
nog wat prive belasting betalen (tonnen) vanwege een controle van de Fiod en hoe krijg je dat bij elkaar?
Zijn goede vriend Dik Scheringa had wat andere problemen aan zijn hoofd en Jan van Vliet wilde zijn handen
niet vuil maken. Tja, dan maar via de kerk wat rommelen enzo.
Ben benieuwd of er een Raad van Toezicht komt die zich buigt over het doen en laten van WS om hem daadwerkelijk
te royeren.

Groet, ACE
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Hoorzitting Rechtbank Alkmaar

Bericht door Tosca »

@ACE en All,

Uit betrouwbare bron weet ik dat de ‘’Priesters’’ Scherpenzeel en F.Schouwenaar al jaren in en uit lopen bij de CA in Amersfoort van de NAK. Dat was al zo onder Dap. Pos.
Het laat zich aanzien dat deze heren een bepaalde macht hebben over Dap. De Bruijn en zijn trawanten.

En wie kan eens vertellen wie er in de raad van toezicht zitting hebben, deze hebben er niets van terecht gebracht, zij waren dus niet capabel voor de klus. Ik moet dan wel aannemen dat de leden van de raad van toezicht slechts een schijn raad van toezicht vormen.

En wat is de Rol van R. de B. de zoon van Dap. De Bruijn? Zo zijn er vragen, vragen en nog eens vragen. Die allemaal beantwoord moeten worden.

Iemand heeft inmiddels een melding van Fraude gedaan bij de Belastingdienst / FIOD-ECD .Ook is er een journalist van een belangrijke krant ingedoken. En de Nieuw Apostolische Kerkleiding zwijgt en zwijgt. En zo wordt het steeds maar erger.
Hoe dan ook deze kwestie zal nog een heel lange staart krijgen(...)

Groet Tosca
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Hoorzitting Rechtbank Alkmaar

Bericht door willempower »

@all
volgens geruchten ligt er al beslag op de kerk in emmen ook hier wil men geen mededelingen doen maar zou een b den h ook wat met dit gedoe hebben mij geeeft die geen antwoord omdat hij al eens opdracht ( men noemt dat navolging ) mij te laten ombrengen door een toen broeder later bevorderd door dit akkefietje tot diaken .
Zo maakt men promotie dus .
Wie van de dienaren durft zijn bek eens open te doen dat dit soort dingen niet kunnen en word alles transparant .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Hoorzitting Rechtbank Alkmaar

Bericht door Tosca »

@Willem,

Wat is dat…U vraagt transparantie van de Nieuw Apostolische Kerkleiding? Das lachen zeg… Nee voelden zich oppermachtig, maar dat zal niet lang meer duren, en het lachen zal hen vergaan. Zij zullen nu eerst en vooral rekenschap van hun (wan) daden :twisted: moeten afleggen tegenover de wereldse Rechter.
Alle andere Ambtsdragers die de wandaden van het bedenkelijke trio afdekken met de mantel der (schijn) liefde moeten worden gezien als medeplichtige meelopers en jaknikkers. :oops:

Groet Tosca
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Hoorzitting Rechtbank Alkmaar

Bericht door ACE »

@ll

Ook uit Duitsland pikken we inmiddels berichten op 'uber Priester WS aus Den Helder? Der Mann ist ein Lügner'(!)

Groet, Ace
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Hoorzitting Rechtbank Alkmaar

Bericht door Tosca »

@ACE en all,
Het is mij wel duidelijk dat de ‘’Priester’’ Willem Scherpenzeel niet echt zuiver op de graat is, dat blijkt nu uit diverse hoeken.

Ik kan mij er niet aan onttrekken dat deze man die dus ook al jaren in en uit loopt bij de CA in Amersfoort, zoals ook de ‘’Priester’’ Ferry Schouwenaar, grote invloed hebben op de Kerkleiding. Het gaat dan om de financiën.

In Arnhem gaat het om 2.000.000 Euro, onder Dap. Pos verdween er ca. 80.000.000 van de Nieuw Apostolische offergelden rekening! Het wordt tijd voor een zeer diepgaand onderzoek bijvoorbeeld door de Belastingdienst/ FIOD-ECD Wellicht dat een en ander door ons als Broeders en Zusters kan worden opgeëist middels een kortgeding.

Het blijkt toch ook overduidelijk dat het zogenaamde ‘’Raad van toezicht” bestaat uit een ‘’Raad van vriendjes” :oops:
Dus beste mensen laat uw stem ook horen.

Met vriendelijke groet,

Tosca
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
Plaats reactie