Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door Noise »

@hiawata

Jij bent in korte tijd ook wel erg bekend geworden met de NAK.
Je noemt ome Theo zelfs al bruintje.

groeten.
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Gebruikersavatar
hiawhata
Berichten: 47
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 18:38

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door hiawhata »

Ik heb met heel wat vrienden gesproken en me echt ingelezen in alles .
En heb nu wel minder vrienden over dan voor het weekend .Ben nu toch te kritisch en dat valt verkeerd .

Mvg Hia
De drie-eenheid binnen de N.A.K. G G G Geld Geld Geld
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door Noise »

Goed bezig.
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door ACE »

@Hiawatha

Het doel van dit forum is n.m.m. transparantie en openheid over NAK aangelegenheden en misstanden aan de kaak te stellen, en leidt ertoe dat steeds meer leden van de NAK zich bewust worden van het feit dat ze belazerd worden. De NAK pretendeert een Christelijke geloof uit te dragen. Welnu, laat dat Christelijk er maar af. Blijft over een geloofsgemeenschap die men op allerlei wijze zand in de ogen strooit.
De brief van PK is daar een voorbeeld van. Er is zoveel shit aan de hand en toch trekt PK muren op om onrechtmatigheden te verdoezelen en doet dat met een vrome glimlach. Het gaat PK slechts om de zilverlingen en niet meer om de kwaliteit en inhoud. Dat is ook de ethiek van een apotheker.

Inderdaad, als je je inleest en kritische cq relevante vragen durft te stellen, kun je afwijzende reacties verwachten. Althans van degene die de kop in het zand steken.
Bijvoorbeeld (districts)dienaren die zich er voor kapot schamen dat ze een dergelijke sekte vertegenwoordigen in onze maatschappij. Maar door allerlei familiaire verhoudingen kunnen en durven ze niet kritisch te zijn, laat staan het stellen van gerichte vragen (de uitzonder(l)ing daargelaten). Het verdict is gehoorzaamheid en navolgen. Er is geen keus. Die het wel doen wacht excommunicatie.

Het kan niet anders of bij de bestuurders neemt inmiddels de paniek en radeloosheid meer en meer toe en is het wachten op het naar komen boven drijven van alle documenten zodat Apostolisch Nederland een goed beeld krijgt van de feitelijkheden.

En jij weet het, waar rook is, is vuur. Ugh!

Groet, ACE
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door willempower »

@ace
Ik heb net een telefoontje gepleegd naar het secretariaat van de kerk en gevraagd of er ergens beslag op lag maar das echt onzin .
Maar ook Bauke schijnt niet de waarheid te spreken want hij is geen lid meer van de kerk werd mij bevestigd en ook nooit geweest .
Hier schend men het recht van privacy van Bauke want dat zo aan een ieder te geven is veboden zover ik weet .
En het zijn ook allemaal leugens wat hier op deze site staat wist ze me te melden ,
Voor de overige geloofsvragen verwezen ze me naar hun advocaat , Het word allemaal steeds onbegrijpelijker voor me nu , is het nu ook een advocaat al die zondags de diensten voorgaat ?
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door Noise »

Jezus, waar gaan we naartoe. Er ligt toch zeker WEL beslag op die ganse rotzooi! Dat is nu wel duidelijk.
Dat je een niet NAKker genaamd Peter de Lange van De Lange Advocaten (ja die van dat zeil meisje) je geloofsvragen moet gaan stellen... HAHAHA!
Die mensen op de CA beginnen knetters te worden. Maar een beetje sympathie! Die zullen hem ook aan het stressen zijn, omdat ze precies weten hoe dit allemaal gaat aflopen.
Dan nog die privacy shit wat jij zegt Willem; De NAK pleegt graag zo als dat zo mooi in het duits heet RUFMORD!

Zondags word de dienst voorgegaan door een advocaat van de duivel en voor uw overige geloofskwesties bent u van harte bij een rechtsadvocaat.
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door willempower »

Zoals Pk in zijn brief schrijft over broeder Rohn is dit de waarheid ook want ze spreken elkaar nu alleen als broeders nog in de rechtbank en dat met hulp van hun advocaten .
Ze beginnen daar de rechtszaak alleen niet met geachte geloofsbroeders en zusters meer maar laten de opening van die dienst over aan de rechters en advocaten .
En ze zweren daar wel op de bijbel dat ze de waarheid spreken , ze moeten als geen ander weten dat inhoud .
Er zal wel gaan blijken dat ze het ook daar niet de gehele waarheid spreken maar heel veel al vergeten zijn maar ja sinterklaas bruintje is ook al een oude man en vergeet al heel veel .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door ACE »

@ll

Nergens wordt zoveel gelogen als in de rechtszaal.
Daarna volgt de CA Amersfoort.

Wordt vervolgd!

Groet, ACE
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door Noise »

Schiet me opeens zo te binnen,
Maar Reinier van Markus is toch de kerkwoordvoerder? wordt die überhaupt wel eens gebeld? Een woordvoerder kan antwoord geven op je vragen!
Afbeelding
Als niemand zijn nummer heeft, die ik helaas ook niet heb klik dan op de volgende link.
http://www.nak-nl.org/joomla/index.php? ... Itemid=741 of [url]mailto:beheer@nak-nl.org[/url]
En dan moeten ze maar een kappen met dat [Moderator: tekstdeel verwijderd] over die advocaat, want op de nak site staat toch echt dat Reinier woordvoerder is! :D
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Wie hebben dit bedacht en met welk mandaat?

Bericht door ACE »

@Noise

Je kunt Reinier vinden op Linkedin. Neemt niet weg dat NAK tante Greet alles weet en laat weten.

Groet,
ACE
Plaats reactie