Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Plaats reactie
Noise

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Noise »

Ronnie, kap nou eens met andermans berichten aanpassen!
En ja jij doet dat, want iedereen kan terug zien wie zijn berichten aanpast of verwijdert.

Als ik spelfouten maak is dat jammer, je zit hier niet om spelfouten te corrigeren, jij zit hier om je vriendjes te verdedigen want dat kunnen ze niet zelf.
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
willempower

Bericht door willempower »

@ronnie
Ten eerste koop ik geen woorden boek maar schrijf wat ik denk .
En nu je exuus nog naar het webteam dat zou je sieren .
Dat doe je niet zie ik en dan ben je in mijn ogen een ...
Anderen beschuldigen en het zelf doen das typisch een gedrag van je .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Noise

Bericht door Noise »

@Willempower

Ronnie is gedoemt... is dat voor ons allemaal ook weer duidelijk.
Hij loopt vast en kan niks meer zeggen dus gaat hij maar een beetje verveeld teksten lopen aanpassen!
Dit moeten wij als goed nieuws zien ;)

Ronnie is ook wel Peter G.(zegt hij in ieder geval.)
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Jabob65

Bericht door Jabob65 »

Het was toch Ronnie die stelde dat het de vraag is of er juridisch gezien laakbare kwestie zijn?

Op zich is dat een gerechtvaardigde opmerking, maar gelijkertijd praten we hier over een kerk (volgens de leden DE kerk van Jezus Christus) en dus ook over de bestuurders van die kerk enerzijds maar ook over mensen die een bepaald ambt beleden.

Nu is het zo dat de nieuw-apostolische kerk een enorm belang toekent aan het apostel ambt, sterker nog: volgens hun geloof is het zo dat je alleen heil kunt verkrijgen vanuit en via die ambtsopdracht, want:

- alleen apostelen van de nieuw apostolische kerk kunnen de zonden vergeven
- alleen apostelen van de nieuw apostolische kerk kunnen de heilige geest afdragen.

Als men dit dan gelooft, dan vind ik ook dat je hoge normen qua ethiek mag vragen van deze apostelen, want ze hebben als het ware een heilige status.

In deze kerk worden zij ook wel boodschappers in Jezus plaats genoemd.

Welnu, en dit geldt dan in het bijzonder voor De Bruijn:

- Is het dan ethisch verantwoord om vanuit die kerk allerlei BV's op te richten met als doel OG projecten te doen
- Is het dan ethisch verantwoord om alleen bestuurders in die BV's aan te stellen uit eigen kring
- Is het dan ethisch verantwoord om als privé persoon OG projecten te doen met een persoon die je in één van die BV's hebt aangesteld.

Mijn inziens is dit ethisch NIET verantwoord.

Even los van alle juridische kwesties zou iemand als De Bruijn alleen al op deze gronden zijn ambt van districts apostel alsmede zijn bestuursfunctie ter beschikking moeten stellen.
Jabob65

Bericht door Jabob65 »

Bovendien wordt 'leugenachtig gedrag' toch niet echt beschouwd als een gunstige eigenschap.

En als je dan ziet hoe een apostel des Heren, in dit geval apostel klene, zonder blikken of blozen een potje staat te liegen.

Dat is toch eigenlijk wel ongelooflijk.

Klip en klaar is bewezen dat De Bruijn wel degelijk betrokken was bij het Oostenrijkse OG project, hij heeft nota bene zakelijks e-mails verstuur met zijn NAK-ades, en dan zegt Klene doodleuk dat het niet zo is???
Noise

Bericht door Noise »

Dan kijken we naar de volgende foto, het krantenartikel en zien we dat daar jan van vliet en willem scherpenzeel (DE MEDE AANDEELHOUDERS!!!!!!!!!!!!!!!) opstaan..nu het volgende, Willem Scherpenzeel en Jan van Vliet zijn 2 net zo grote al dan niet grotere leugenaars als de Bruijn...
Met andere woorden, verwacht geen eerlijke antwoorden van de mede aandeelhouders... want ook die staan aan de verkeerde kant en zullen er alles aan doen het Rohn hels lastig te maken.
BakEenEi

Bericht door BakEenEi »

@Jacob65

Ook ik verwacht niet dat de nieuw-apostolische kerkleiding haar ingebeelde morele superioriteit ten overstaan van de mensheid ooit zal willen relativeren. Op basis van heilige volmachten meent men zowel boven de wet te staan als tegenover God onschendbaar onder de Wet en het Evangelie. Normaalgesproken bevinden mensen zich dan op een doodlopende weg.

Groet,
BakEenEi
Less Is More
willempower

Bericht door willempower »

@ronnie
Ik lees niet dat jij Het webteam al excuses hebt aangeboden over jou beschuldiging aan het webteam .
Toch heb je iemand beschuldigd en je leverde zelf het bewijs ervan , DOM DOM DOM
Was het niet zo van splinter en balk ?
En je bent in het buitenland nog wel dat zal iedereen weten , ik nu achter de koffie en Kacheltje aan .
Ik weet dat de wens van Bauke is dat hij veel inspanningen doet om een goed functionerende kerk wil .
Samen met mede forum medewerkers zijn dat er hier vele maar de kerkleiding houd zijn mond stijf op elkaar dat zou jou wel sieren hun niet .

Type foutjes mag je weer aanpassen weer hoor
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Noise

Bericht door Noise »

Beste heer G.
Ik heb een uitermate geschikt voorstel wat met open armen ontvangen zal worden door de redactie, hoop ik...
Verzamel uw kneitersharde bewijsstukken en stuur ze op naar apostolische kritiek...
Of bent u er ook zo een die 3 weken de tijd krijgt het bewijsmateriaal te laten zien, wat ze uiteraard al klaar hebben liggen. en het op de dag van de waarheid toevallig kwijt zijn.

Nee u komt de kerk ten goede.
Jabob65

Bericht door Jabob65 »

@ronnie,

Haha, het zal toch wel voor iedereen duidelijk zijn dat de acties die de Heilige Theodorus pleegde verder gingen dan interesse in een huisje....beetje zakelijke OG vragen mailen met je NAK e-mailadres, beetje een priester bashen over de mail, beetje onderhandelen over een mooi winstaandeel, onder je e-mail zetten 'je compagnon'....

En dan moet de argeloze lezer denken dat we het hier over een arme, goedwillende en naïeve man hebben.

Arme, arme, nieuw-apostolischen, ze denken nog steeds in wij/zij, met andere woorden, alles van ons is goed en alles van buiten is gemeen en gevaarlijk.

Nou, ik wens je er veel succes bij, de heilige apostel is vast een lieve man, moet wel eerlijk zeggen dat me dan opviel dat hij wel snel emotioneel is, daarnaast maakt hij ontzettend leuke grapjes.

Pffffff....!!
Plaats reactie