Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Plaats reactie
Mustang

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Mustang »

Ronnie schreef:
Mustang schreef:@ All,
Na lang overleg toch maar beslist om mij te registreren.
Weblog en Forum erg ongedisciplineerd nog enige vorm van respect naar anders denkende toe.
Webmaster en forum beheerder tonen geen enige eer nog respect betreffende particulier eigendom van personen (zie het plaatsen van foto's).
Dit kon wel eens tot juridische gevolgen komen.
Dan wil ik niet in de personen in kwestie hun schoenen staan.
Hoi Mustang,
je zou gelijk kunnen hebben. Zelf denk ik dat het beschikbaarstellen van deze informatie door Ronald Rohn als een erg welkome actie ervaren zal worden door de gedaagden. Juridisch lijkt me het erg dom wat hier gebeurt.
Groet Peter
Hoi Ronnie,
Wat ik hier op dit forum lees is die Ronald Rohn een gladde jongen.
Hij laat andere de kastanjes uit het vuur halen.
En Bauke alias Tosca en zijn webcompanen zullen hun handen er aan verbranden.
Overigens een vreemde aangelegenheid,je bent lid van een kerkgemeenschap en dan met zo'n rotzooi voor de dag te komen.
Bauke alias Tosca is zijn eigen nest aan het besch..ten.
Noise

Bericht door Noise »

Hallo Mustang,
Leg eens uit, Noem maar even voorbeelden.
MVG, Noise.
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Noise

Bericht door Noise »

Aan het eind van het NAK verhaal kunnen psychologen met heul veul mensen lang vooruit.
Er vallen heel veel verdrietige mensen te troosten.
Haha! :D
En och wat zullen mensen denken; Mijn hele leven naar de NAK, het was alles voor me, het was zo mooi.... Het is in het vuur der HARDE waarheid opgegaan.
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Noise

Bericht door Noise »

Ronnie schreef:
Noise schreef:Hallo Mustang,
Leg eens uit, Noem maar even voorbeelden.
MVG, Noise.
Bauke,
lees dit forum eens met een andere bril en aanschouw de reeds vermelde ervaringen van meerdere deelnemers aan dit forum.
Ik heb zo langzamerhand het gevoel dat Ronald Rohn niet alleen binnen dit kleine verband als een onvoorspelbare gladde paling te boek staat.
Kun je daar eens je diepgaande onderzoeksmethoden op loslaten?
BVD
P.
Je typt bauke, maar je quote Noise?
willempower

Bericht door willempower »

@ronnie /peter /
Dat je de beheerder nu beschuldigd t zit je er heel ver naast.
Dat in het rood reageer je wel echt heftig op dus zal echt de waarheid zijn .
Zeg schrijfeens hier dan wat er in het rood was en waar .
Dan is het voor iedereen duidelijk dat het waar is maar dat durf je niet omdat het waar was . :P :P :P :P
Niet alles wat je denkt is zoals het lijkt
Vooraf verdiende je aan de kerk met je adviezen en nu lach je nog harder want nu nog meer .
Geef dat nu gewoon toe en beschuldig de beheerder niet als je dat niet kunt bewijzen .
Ik weet wie dat deed en was geen lid van het webteam .
Nu wordt het een vraagteken voor je maar ik verwacht je excuus aan het webteam .
Trouwens het webteam heeft het beste voor met de kerk , maar niet met de personen die dit het geloof naar eigen hand zetten ,om er zelf financieel beter van te worden zoals een vakantie huisje in oostenrijk voor een compagnjons prijsje.

Heer Power koop een woordenboek
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
ACE

Bericht door ACE »

@all

Alhoewel de site wat chaotisch overkomt en taalfouten usance zijn, focus ik mij op de authentieke documenten zoals op dit forum geplaatst.
Aan de hand daarvan probeer ik een goed beeld te krijgen van wat er speelt en geef mijn perceptie weer. Uiteraard gelardeerd met mijn persoonlijke ervaringen.
Daar kun je het wel of niet mee eens zijn en mag je andere opvattingen poneren.

Het delen van die informatie en opvattingen lijkt me zinvol.

Echter, zodra forum deelnemers elkaar beschimpen en van de hoofdzaak afdwalen, spelen we in de kaart van het Bestuur.
Dus niet doen, niet op reageren. Das dezelfde strategie als het NAK Bestuur.

Groeten, ACE
willempower

@ace
Je hebt gelijk hier geeft ronnie Het webteam de schuld en ongefundeerd .
Dat terwijl die zelf zo hard roept er zijn geen enkele aanwijzingen dat de kerk iets fout deed .
Maar nu de eer aan ronnie om te bewijzen wat en waar het webteam iets in rood heeft toegevoegd , dat kan die niet en ik weet zeker dat het niet zo is .
Mijn visie is ook dat ronnie hier graag wat roept Omdat die te dicht bij het NAK Bestuur zit en hier een spel speelt als strateeg .
Helaas zit die met de beschuldigingen naar het webteam echt fout .
Speel je spel Ronnie maar je verliest nu je gezicht met deze uitspraken
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
willempower

@ace
Je hebt gelijk hier geeft ronnie Het webteam de schuld en ongefundeerd .
Dat terwijl die zelf zo hard roept er zijn geen enkele aanwijzingen dat de kerk iets fout deed .
Maar nu de eer aan ronnie om te bewijzen wat en waar het webteam iets in rood heeft toegevoegd , dat kan die niet en ik weet zeker dat het niet zo is .
Mijn visie is ook dat ronnie hier graag wat roept Omdat die te dicht bij het NAK Bestuur zit en hier een spel speelt als strateeg .
Helaas zit die met de beschuldigingen naar het webteam echt fout .
Speel je spel Ronnie maar je verliest nu je gezicht met deze uitspraken
Noise

Bericht door Noise »

Willempower heeft een mooie gebruikers afbeelding, een Pinoccio met de naam Theo. Zeer toepasselijk.
Noise

Bericht door Noise »

Ronnie, Ik zou zo graag iets willen schrijven naar jou toe... Ik hou het toch nog even voor me.
Plaats reactie