nieuw-apostolischen verstoorden rouwdienst

Uiteenlopende onderwerpen m.b.t. het apostolische geloofsleven
Gnosis
Berichten: 52
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 22:29

Re: nieuw-apostolischen verstoorden rouwdienst

Bericht door Gnosis »

Zefyr,

Hartelijk dank voor deze toelichting.

Het is voor mij nu duidelijker geworden, goed dat je mijn vraag hebt beantwoord.
Men (de NAK representanten) heeft zich aangesproken gevoeld door het verhaal over háár geloofsbeleving in de NAK, haar weerstand tegen de exclusiviteits-theorie en haar levensverhaal, echter dit mág er zijn, ook al is een ander er niet mee eens.( en dat mag ook........)
Goed dat je het uitgelegd hebt, eenzijdige berichtgeving zaait altijd twijfel.
Nogmaals, dankjewel

groet, Gnosis
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: nieuw-apostolischen verstoorden rouwdienst

Bericht door ACE »

@ll,

Het getuigt toch van een groot gebrek aan fatsoen dat je een uitvaartdienst vroegtijdig verlaat en
bovendien je misnoegen uit tijdens dezelfde ceremonie. Het verbaast mij dat de naam van die
priester hier niet gemeld wordt, hij heeft immers zijn uiterste best gedaan om het middelpunt van de
belangstelling te zijn?!

@zefyr, @ gnosis,
Ik stel vast dat jullie meer weten van de omstandigheden zoals vermeld in de toedracht.
Als buitenstaander is het beeld onduidelijk en is aanleiding tot speculatie (..)

Groet,
ACE
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: nieuw-apostolischen verstoorden rouwdienst

Bericht door Criticus »

ACE schreef:@zefyr, @ gnosis,
Ik stel vast dat jullie meer weten van de omstandigheden zoals vermeld in de toedracht.
Als buitenstaander is het beeld onduidelijk en is aanleiding tot speculatie (..)
En daar waren we dan ook erg snel in na het lezen van één kant van het verhaal. Niet altijd is alles zoals het lijkt.
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: nieuw-apostolischen verstoorden rouwdienst

Bericht door Criticus »

Dat is sterk. Ik zag een paar minuten geleden een reactie van iemand in dit topic. Nu is die reactie weer weg.
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: nieuw-apostolischen verstoorden rouwdienst

Bericht door Jabob65 »

Ja, dat was van mij, maar hetgeen ik kwijt wilde, kwam er op neer dat er wel heel wat aan de hand moet zijn voor je een rouwplechtigheid wilt verstoren.
Plaats reactie