Kritiek op http://apostolischekritiek.nl/

Zie bericht Moderator op "di 08 maart 2011, 16:23"
Forumregels
Houd het taalgebruik altijd netjes. Beledig nooit andere gebruikers. Vermijd ook onnodig grievende of discriminerende opmerkingen.
Berichten van wie zich hierbij misdraagt worden verwijderd van het forum. Plaatsing geschiedt na voorafgaande toetsing.

Eigenaren en/of moderators van het forum zijn nimmer aansprakelijk voor schade, in welke vorm dan ook, voortvloeiend uit gebruik daarvan.
Gesloten
Ronald Achterberg

Kritiek op http://apostolischekritiek.nl/

Bericht door Ronald Achterberg »

Beste Tjerk even een waarschuwing van mijn kant. Fred Wierlink belde me zojuist dat hij door jou geblokt is van dit forum.
Ik heb de discussie redelijk gevolgd en zie niet goed in op basis waarvan die beslissing door jou en/of Bauke Moesker is genomen.
Het heeft er wel alle schijn van dat jezelf ook redelijk geinfecteerd bent met het CA virus waarbij men na verloop van tijd zichzelf meer en meer macht toekent en onheus ingrijpt bij lastige processen. Ook kent dit virus de exponent waarbij men uiteindelijk alleen nog maar zelf aan het woord is.
Met name dat laatste lijkt bij jou in een redelijk ver gevorderd stadium.
Hoewel ik jullie missie de NAK de spiegel voor te houden volledig onderschrijf kan ik helaas niet anders concluderen dat het net als bij andere dictatorschappen ook hier zo gaat dat de verdereven dictator opgevolgd wordt door de volgende.... Jammer!
Groet Ronald



Beste Ronald Achterberg,

Het betreft hier inderdaad een misverstand. Onze excuus voor het ongemak!
De geopperde conclusie vinden wij niet op zijn plaats. De discussie werd gesaboteerd door één deelnemer. Er is iets misgegaan toen wij daarop ingrepen. Ook andere gebruikers hebben daar helaas last van gehad.

Met vriendelijke groet,
Het WebTeam/De forumbeheerder
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: Addergebroed

Bericht door BakEenEi »

@Ronald Achterberg

Even voor het juiste begrip: ik weet niet beter dan dat dit forum openstaat "voor allen die het apostolische werk een warm hart (zouden willen) toedragen!" Daarom heb ik er geen verklaring voor dat slechts enkelen vanuit de Nieuw-Apostolische Kerk hier een eigen geluid laten klinken. De drempel zou trouwens nog een stuk hoger worden zonder enig toezicht, hier, op het naleven van de forumregels. Verder kan ik het mij niet indenken dat een forumbeheerder het plezierig vindt om een gebruiker te confronteren met unfaire praktijken. Het is al ellendig genoeg wat er bij de kerkleiding (!) aan ondermijnende activiteiten aan het licht moest komen. Voor de rest kun je gerust zijn: ik heb geen talent voor afgunst, noch voor geestelijk geweld. De "afdekcultuur" die er in de Nieuw-Apostolische Kerk is blootgelegd door allerlei onthullingen, die ook mij persoonlijk erg hebben geraakt, stemt mij bitter. Hierdoor is de glans er voor mij voorgoed af.
Iets anders nog: vrijwel alles wat ik op sommige fora heb beschreven, is in de achterliggende jaren (tot 23 februari jl. aan toe) eerst voorgelegd aan de kerkleiding - die er consequent het zwijgen toe deed. De harten bij de "Godsgezanten" zijn zeker versteend...

Ronald, het woord is aan jou, zou ik willen zeggen!

Groet,
BakEenEi
Less Is More
Gesloten