Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Berichten die al dan niet tevens op de website verschijnen en reacties van lezers
Forumregels
Doordat de redactie een wisselende samenstelling heeft, neemt zijzelf in beginsel niet deel aan een eventuele discussie. Het is ook niet erg praktisch om na het plaatsen van redactionele stukken, waar tijd en voorbereiding mee gemoeid zijn geweest, niet de handen vrij te hebben om alvast met nieuwe onderwerpen aan de slag te kunnen gaan. Bovendien is ieders vrije tijd beperkt. Beurtelings vervullen de redactieleden op het Forum de taak van Moderator. Eventueel overleg kan het best via een privé-bericht.
Plaats reactie
Certina
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 22:05

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische

Bericht door Certina »

Na een halfjaar stilte over de nak hoe is de stand van zaken nu heeft de nak inmiddels de redactie voor de rechter gesleept of is het met een sisser afgedaan.
Grt, Certina.
WebTeam
Berichten: 103
Lid geworden op: do 29 dec 2011, 13:13

Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door WebTeam »

Certina schreef:Na een halfjaar stilte over de nak hoe is de stand van zaken nu heeft de nak inmiddels de redactie voor de rechter gesleept of is het met een sisser afgedaan.
Grt, Certina.
@all

Getuige de laatste onthullingen via Glaubenskultur-Magazine, behouden districtsapostelen zichzelf het onrecht voor om met alle haar beschikbare middelen binnen het rijk van God een totalitaire staat te vestigen. Van handlangers van zo'n schrikbewind kunnen derhalve zowel gemeenteleden als "andersdenkenden" elke dag en op ieder moment een ploertenstreek verwachten, zoals er op dit Forum ook al diverse zijn gemeld.

Het WebTeam
Bauke Moesker: wat belet "dienaren" in "het werk Gods" om vanuit Zijn liefde tegenover elke naaste eerlijk te willen zijn en oprecht? Dát is hier aan de orde!
Certina
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 22:05

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische

Bericht door Certina »

Ja maar dat was mijn vraag niet ik wilde weten hoe het HIER op dit forum is afgelopen en niet waar glaubenscultuur mee komt.
Is dat nou zo moeilijk?
WebTeam
Berichten: 103
Lid geworden op: do 29 dec 2011, 13:13

Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door WebTeam »

Certina schreef:Ja maar dat was mijn vraag niet ik wilde weten hoe het HIER op dit forum is afgelopen en niet waar glaubenscultuur mee komt.
Is dat nou zo moeilijk?
@Certina

Wat Bauke betreft; hij zal "never ever" een ander standpunt innemen als eertijds Sir Winston Churchill:
  • We shall defend our island, whatever the cost may be,
    we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
    we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills;
    we shall never surrender.
Tegenover het bedrog en helse verraad vanuit de Nieuw-Apostolische Kerk mag niet worden gezwicht.

Het WebTeam
Bauke Moesker: wat belet "dienaren" in "het werk Gods" om vanuit Zijn liefde tegenover elke naaste eerlijk te willen zijn en oprecht? Dát is hier aan de orde!
Certina
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 22:05

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische

Bericht door Certina »

dat respecteer ik ook maar laat de forumleden niet 6 maanden in onzekerheid zitten en maak bekend wat er verder gaat gebeuren
of gaat hier het spreekwoord gelden ''zwijgen is goud spreken is zilver''!
WebTeam
Berichten: 103
Lid geworden op: do 29 dec 2011, 13:13

Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische Kerk

Bericht door WebTeam »

Certina schreef:dat respecteer ik ook maar laat de forumleden niet 6 maanden in onzekerheid zitten en maak bekend wat er verder gaat gebeuren
of gaat hier het spreekwoord gelden ''zwijgen is goud spreken is zilver''!
@Certina

Het woord daaromtrent is aan Bauke. Zowel de website als naderhand dit forum zijn door hem voor eigen rekening en risico opgezet, zuiver om te informeren over het -met stilzwijgend goedvinden van de aangesloten leden- door "hogere verantwoordelijke leidinggevenden" bij de internationale Nieuw-Apostolische Kerk veroorzaakte menselijke leed wat door de jaren heen telkens opnieuw opzettelijk en uit offerontvangsten ten koste van slachtoffers toegedekt moest blijven. Bauke is voor diens particuliere initiatief overigens aan niemand enige uitleg verschuldigd. Wat nog het forum betreft: de redactionele berichtgeving werd beëindigd. Uiteraard was er op dat punt geen (kosteloze) dienstverlening toegezegd of anderszins met geïnteresseerde lezers overeengekomen. Aanvullende informatie na het kerstreces.

Het WebTeam
Bauke Moesker: wat belet "dienaren" in "het werk Gods" om vanuit Zijn liefde tegenover elke naaste eerlijk te willen zijn en oprecht? Dát is hier aan de orde!
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische

Bericht door Criticus »

WebTeam schreef:
Certina schreef:
  • We shall defend our island, whatever the cost may be,
    we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
    we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills;
    we shall never surrender.
Behalve een citaat van Churchill is dit tevens een onderdeel uit "Fool's Ouverture".

Ik bedoel maar.
Certina
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 22:05

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische

Bericht door Certina »

Criticus schreef:
WebTeam schreef:
Certina schreef:
  • We shall defend our island, whatever the cost may be,
    we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
    we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills;
    we shall never surrender.
Behalve een citaat van Churchill is dit tevens een onderdeel uit "Fool's Ouverture".

Ik bedoel maar.
@Criticus,
Dat citaat van Churchill schreef ik niet dat was aan mij gericht.
FFf goed lezen aub,ik bedoel maar.
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische

Bericht door Criticus »

Certina schreef:@Criticus,
Dat citaat van Churchill schreef ik niet dat was aan mij gericht.
FFf goed lezen aub,ik bedoel maar.
Dat was duidelijk. De verwijzing was dan ook niet naar u.

Helaas heeft mijn citaat door mijn dommigheid uw naam meegekregen, waarvoor excuus.

Prettige Kerst :-)
Certina
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 22:05

Re: Recente intimidatiepraktijken bij de Nieuw-Apostolische

Bericht door Certina »

Kan gebeuren geen probleem.
Ook een prettige Kerst.
Plaats reactie