Intolerantie

Hier worden spoedberichten geplaatst, bedoeld voor alle forumdeelnemers
Gesloten
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Intolerantie

Bericht door ACE »

@WM
E-mail
contra-apos@live.nl

Uw vraag of opmerking
L.S,
Wij lezen met regelmaat berichten geplaatst op het forum apostolischeobserver waaronder ook die van u.
Het staat een ieder vrij om een kritische mening over diverse onderwerpen binnen de NAK te berichten.
Echter de hierbij in acht te nemen grenzen en respect aan derden worden door u en mede leden van dit forum velen malen overschreden en met voeten getreden.
Berichten van u zijn beledigend,onnodig grievend en onjuist.
Het is beschamend hoe u op het desbetreffende forum op een a-sociale en on-christelijke manier tekeer gaat tegen u voormalige vrienden van de NAK.
Bij deze sommeren wij u, lees eisen wij,dat u met onmiddellijke ingang geen berichte meer plaats op het forum apostolischeobserver en er het lidmaatschap opzegt.
Tevens eisen wij van u binnen een termijn van 2 dagen om een openlijke verontschuldiging met spijtbetuiging te plaatsen op boven genoemd forum.
Mocht u niet binnen deze termijn aan onze eisen voldoen dan zullen wij op korte termijn een bericht plaatsen van u verleden tijdens u lidmaatschap bij de NAK, die boekdelen spreken, op ons Blog; Contra Apostolischekritiek.
Redactieraad;
Contra Apostolischekritiek
link;http://contra-apostolischekritiek.blogs ... ellen.html
Heel stoer kreeg ik vandaag deze waarschuwing in mijn email box.
Reageren kan niet want het email adres is nu geblokkeerd of onbekend.
Uiteraard zit hier een pro NAK fanaticus achter. Gefrustreerd iemand die de waarheid niet duldt of accepteert.

Luister beste vriend, kom maar op om eens uit de doeken te doen als mijn verhalen niet kloppen. Heb het lef je aan mij bekend te maken.
Het is niet zo moeilijk ook jou te traceren achter contra-apos@live.nl
Hoe vaak heb je geprobeerd mijn account te jatten?

Groet,
ACE


Spijtig genoeg komt het de laatste tijd vaker voor dat derden forumactiviteiten proberen te saboteren. Schijnbaar weet men niet dat wij openstaan voor inhoudelijke kritiek - met een open vizier! De forumbeheerder.
Gebruikersavatar
SYSOP
Berichten: 77
Lid geworden op: do 09 dec 2010, 19:00

Intolerantie

Bericht door SYSOP »

Beste forumdeelnemers,

Dit Forum is uit nood geboren door sabotage van het geloof en het vertrouwen bij leden van de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland. Het zou fijn zijn als ook afzenders van anonieme berichten zich dit realiseren.

Met vriendelijke groet,
Het WebTeam/De forumbeheerder
Gesloten