Bestuur NAK Nederland handelt volgens visie DAP Brinkmann

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Bestuur NAK Nederland handelt volgens visie DAP Brinkmann

Bericht door ACE »

@all

"Er is helemaal niets aan de hand". TdB handelt conform de OG pretenties van DAP A. Brinkmann die - nu blijkt - in 2009 dezelfde weg is ingeslagen.

Lees en huiver:

In den nächsten Monaten sollen auf dem Grundstück in der Nähe des technischen Rathauses in Sterkrade ein Pflegezentrum, Wohnungen sowie eine Kindertagesstätte entstehen. Insgesamt investiert die Neuapostolische Kirche mehr als 18 Millionen Euro in das Projekt Quelle
http://www.nak-nrw.de/aktuelles/bericht ... berhausen/

wie kann gott das nur segnen?http://quo-vadis-nak.foren-city.de/topi ... -city.html

Groeten,
ACE
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Bestuur NAK Nederland handelt volgens visie DAP Brinkmann

Bericht door willempower »

@all
Als er intern bij de kerkleden doorgaan met jaknikken en amen zeggen lachen ze zich een dikke bult , ik wist het wel zou direct stoppen met offeren tot er duidelijkheid is .
bruintje zag ook een leuk project en dacht als ik meedoe dan heb ik voor een zacht prijsje ook een vakantiehuisje in Oostenrijk , das wel te regelen met RR .
Maar ja de bedrieger is nu bedrogen .
De kerk een paar miljoen kwijt maar dat was toch niet zijn geld dus heeft die er geen last van .
Maar als goed dienaar heeft bruintje zijn broeder RR alles al vergeven weer .
Ik begrijp niet wat dit nog met een kerk te maken heeft maar ze hebben een leuk bijbaantje .
Bruintje strak na zijn pensionering een leuk baantje bij een van de bv die ze hebben en inkomen verzekerd .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Lmg
Berichten: 186
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:13

Re: Bestuur NAK Nederland handelt volgens visie DAP Brinkmann

Bericht door Lmg »

Beste allen,

Dat D.Ap Brinkmann al sinds langere tijd achter de schermen de NAK Nederland aanstuurt
lijkt mij duidelijk.
Zowel stamapostel Leber als Brinkmann zijn al langdurig bekend met het gekluns van het bestuur in Nederland.
De ernstige beleidsfouten rond het OG project Eimerstaette alsook het belangen misbruik van D.Ap De Bruijn in
het Oostenrijkse recreatiepark project hebben Leber en Brinkmann al tot maatregelen gedwongen.
Wat er achter de schermen is besproken laat zich raden.
Zonder dat dit zo genoemd wordt is D Ap De Bruijn inmiddels onder een soort van curatele gesteld.
Zoals in de NAK gebruikelijk is zal men een Distr Apostel tot aan het uiterste afschermen.
Tot aan Mei 2011 wanneer Bruijn in de rust gaat wil men dit gaan volhouden.
Ap Klene heeft de opdracht de zaken gaande tehouden en schaakt op vele schaakborden tegelijk.
Eerlijke antwoorden geven op gestelde vragen behoort niet tot zijn bezigheden, liever laat hij de kerk
nog verder leegstromen.
Hoelang Opziener Kamstra en de Districktsdienaren dit proces nog wensen mee te maken zal nog blijken.

MVG LMG
Lmg
Berichten: 186
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:13

Re: Bestuur NAK Nederland handelt volgens visie DAP Brinkmann

Bericht door Lmg »

Beste allen,

Dat D.Ap Brinkmann al sinds langere tijd achter de schermen de NAK Nederland aanstuurt
lijkt mij duidelijk.
Zowel stamapostel Leber als Brinkmann zijn al langdurig bekend met het gekluns van het bestuur in Nederland.
De ernstige beleidsfouten rond het OG project Eimerstaette alsook het belangen misbruik van D.Ap De Bruijn in
het Oostenrijkse recreatiepark project hebben Leber en Brinkmann al tot maatregelen gedwongen.
Wat er achter de schermen is besproken laat zich raden.
Zonder dat dit zo genoemd wordt is D Ap De Bruijn inmiddels onder een soort van curatele gesteld.
Zoals in de NAK gebruikelijk is zal men een Distr Apostel tot aan het uiterste afschermen.
Tot aan Mei 2011 wanneer Bruijn in de rust gaat wil men dit gaan volhouden.
Ap Klene heeft de opdracht de zaken gaande tehouden en schaakt op vele schaakborden tegelijk.
Eerlijke antwoorden geven op gestelde vragen behoort niet tot zijn bezigheden, liever laat hij de kerk
nog verder leegstromen.
Hoelang Opziener Kamstra en de Districktsdienaren dit proces nog wensen mee te maken zal nog blijken.

MVG LMG
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Bestuur NAK Nederland handelt volgens visie DAP Brinkmann

Bericht door willempower »

@ALL
Of we zo blij moeten zijn met Brinkmann laat zich raden das een echte handelaar en sjacheraar , heb hem als eens in het buitenland ontmoet privé een weekend waar hij zich vermaakte op kosten van het kerkie .
Bruintje heeft tropenjaren nu en die tellen dubbel , dus kan al weg nu .
Wel zonde voor Bruintje dat die nu zijn vakantiehuisje in Oostenrijk misloopt zo met broeder Rohn was zo leuk samen die twee .
Eerst dronken ze samen champagne nu kunnen ze elkaars bloed wel drinken .
De ene handelde in leugens de andere in geld .
Wie wat deed word een prijsvraag hier ?
De hoofdprijs is dan een keer extra na de dienst mogen in een van de kerken waar beslag op ligt .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Bestuur NAK Nederland handelt volgens visie DAP Brinkmann

Bericht door Noise »

Rohn had voor zichzelf het idee een vakantiepark te bouwen. Iemand anders zou misschien zijn geld willen verdienen met een kassa baan bij de HEMA of een ander door speeltoestellen te verkopen. Het is allemaal eerlijke handel en iedereen doet het om zijn gezin van een lekkere boterham te kunnen voorzien.

De Bruijn wou meedoen met dit vakantie project om ook een lekker zakcentje bij te verdienen. Waarschijnlijk was het in eerste instantie ook wel gewoon een gedachte dat dit eerlijk zou gaan.

Maar Klene kwam in het NAK bestuur om problemen te maken, samen met zijn broer en samen met nog een aantal mensen.

Rohn word in verschillende vallen gelokt. Vette pech, maar hij kan er niks aan doen.

Wat we ook schrijven, laten we voorop stellen dat de problemen niet veroorzaakt worden door Rohn.
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Bestuur NAK Nederland handelt volgens visie DAP Brinkmann

Bericht door Noise »

Wat vervolgens ook zoiets raars is, vind ik.

Zoek je contact met Zürich om antwoorden te krijgen, dan word er gezegd dat Nederland een eigen district is en dat Nederland dit zelf moet uitzoeken.
Dan ga ik door zitten denken, en kom ik tot de conclusie dat Nederland een district is van Duitsland.
Niet dat Duitsland Zwitserland is... Maar in ieder geval is Nederland niet Nederland, zoals gezegd word.

Dus ook in Zürich, al gaat het om iets lulligs als ''Welk district is dit?'' word gelogen.
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Tosca
Berichten: 335
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 20:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bestuur NAK Nederland handelt volgens visie DAP Brinkmann

Bericht door Tosca »

@All,

Date er in ‘’Zurich” (Nieuw Apostolische Kerk Internationaal) wordt gelogen lijkt me logisch, daar zetelt immers de Moeder aller Nieuw Apostolische leugenaren ‘’Stamapostel’’ Dr. Wilhelm Leber! Denk maar eens aan de infoavond op 4 december 2007. Daar werd toch wel een echte grootse leugen voorstelling gegeven. En tja, daar waar de baas iedereen mag voorliegen en bedriegen, daar mogen ook zijn apostelen dat!. Maar we moeten ze wel stoppen.

De leugenaars beweren ook nog eens dat zij handelen in de naam van een zender…Jezus Christus. En dat laatste is niet alleen een gore leugen maar is ook godlasterend.
Maar…Binnenkort is het afgelopen met de grote heren.
En vergeet niet dat alle lagere ambtsdragers medeplichtig zijn zolang zij een en ander zonder morren accepteren. De grote heren zitten in de val en zullen nu met de billen bloot moeten, of zij dat willen of niet.
:!:
Groet,
Tosca
Moeten de Schapen en de Lammeren de Herder weiden en hoeden? Zo is het wel in de Nieuw Apostolische Kerk, de Apostelen hebben altijd feest van de ‘’tienden’’
Emile
Berichten: 148
Lid geworden op: do 08 jan 2009, 12:54

Re: Bestuur NAK Nederland handelt volgens visie DAP Brinkmann

Bericht door Emile »

Zet 36 apostolischen bij elkaar, dan krijgen ze mot en hebben een eigen kerkruimte nodig.
De Eimerstaete is zo verkocht.
Een weg veraf of in de buurt,
er is altijd wel een flitspaal die gluurt.
Emile
Berichten: 148
Lid geworden op: do 08 jan 2009, 12:54

Re: Bestuur NAK Nederland handelt volgens visie DAP Brinkmann

Bericht door Emile »

Sinds het ontstaan van de virtuele apostolische kerk, heeft men zich gesplits in verschillende groeperingen.
Zeit dem Entstehen der virtuelle Apostolische Kirche, hat man sich versplittert in verschiedene Gruppierungen.
Een weg veraf of in de buurt,
er is altijd wel een flitspaal die gluurt.
Plaats reactie