Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Plaats reactie
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door ACE »

@WP
Sommige dingen begrijp je niet dat Nico Klene Districhts Oudste in de nieuw Apostolische kerk dit niet laat vermelden op internet als mede verantwoordelijke van het gesjoemel van het grote project in arnhem .
Mede door zijn goedkeuring en verantwoordelijkheid dat het allemaal zo gaat als het gaat nu en niet ingrijpt bij zijn broertje , van wat flik je me nu .
Het is de 'wet van de grote getallen' die hier opgaat. Kijk RR is een eenling en zou het theoretisch niet kunnen winnen van de NAK,
want daar zitten meerdere zwaargewichten met expertise in huis.
Echter, de expertise is gewogen en te licht bevonden, want de rechter heeft in een aantal (tussen)vonnissen dit gremium flink op de vingers getikt!
Daarmee is het risico dat de NAK moet aftikken aan RR 100%!!

Kortom, mismanagement in optima forma. Gestuntel met BV-tjes, vervalste notulen, valse verklaringen. En alles onder het mom van damagecontrol!
De loyaliteit gaat wel heel erg ver en ook ik begrijp niet dat NK zich zo heeft mee laten slepen in dit debacle! Maar in het licht dat TdB het wel verantwoord
naar 'boventoe' doet volgelingen zwichten.

En PK? Ach die schrijft wel een receptje en verlofbriefje.

Wordt vervolgd (..)

Groet, ACE
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Noise »

@ACE,
In welk opzicht zou de "eenling" het theoretisch niet kunnen winnen van de NAK?
Het word toch sowieso steeds duidelijker dat de NAK bedriegt bij de vleet? RR kan toch meer en meer aantonen dat hij juist heeft gehandeld, dat hij z'n zaakjes op orde heeft, en dat hij doet waar hij recht op heeft?
Een ''eenling'' zou het niet kunnen winnen als hij te naief zou zijn, als hij zou blijven geloven in het volledige gelijk van een door "Jezus gezondene".
Stel dat de NAK dit puur gedaan had met het idee ''de eenling'' financieel te beschadigen, niet om een andere reden, dan zou dit voor een heleboel ''andere eenlingen'' verkeerd zijn afgelopen. Puur omdat die ''andere eenlingen'' de financiële hulpmiddelen niet in huis zouden hebben.
Maar omdat ze wisten dat ze met een zakenman van doen hadden, lijkt mij, wisten ze dat dit niet goed zou aflopen voor zichzelf.. (Je weet dat je onzin uitkraamt en je weet dat je tegen iemand vecht die daartegen opgewassen is.....)

Mijn theorie is dan ook niet dat de NAK het wel moest winnen van RR.
Mijn theorie is dat ze gewoon de grootste fout hebben gemaakt die ze maken konden, en dat het daarmee zelfs een 'fatale' fout is geweest. (ik spreek in verleden tijd, maar u kunt mij volgen?!?)

Zwaargewicht of lichtgewicht, net als bij boksen, het is de techniek die je toepast.
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door ACE »

@noise

Goede analyse en ga daar in mee! Het ging mij om de opvatting die op de CA heerst en waar dit gremium op voorhand dacht
al aan de winnende hand te zijn. Ik hoor TdB al zeggen 'die RR is kansloos'. Wat een onderschatting en onkunde.
Zij hebben (offer)geld om te procederen en RR moet maar zien. Dus omsingelen en uithongeren was het strijdplan.
Maar zoals je als schreef, RR heeft zijn zaakjes op orde en heeft zich helemaal vastgebeten in de zaak.
Het constant uitstel vragen om een comparitie, hoort bij de vertragingstactiek.
En dan gokken vanwege de tijdsfactor op de uitkomst: 'operatie geslaagd, patient overleden'.
Die vlieger gaat niet op en hoe meer er boven komt drijven, hoe meer lijken er uit de kast komen gedonderd (..)

En terecht zoals je opmerkt, met hun handelswijze trachten ze een 'chemische brand te blussen met een waterpistooltje'.
Dat ga je niet winnen.

Niet dat ik meega in de praktijken van RR, maar het gaat er hier om nu voor eens voor altijd te duiden dat de top is
vergeven van op macht uit zijnde proleten. Een waarachtige profeet staat daar verre vanaf.
"Ze hebben van mijn Huis een rovershol gemaakt". Voor wat NL betreft herleeft het verleden!

Groet, ACE
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door willempower »

@all
Het is toch onbegrijplijk dat een persoon de macht kan grijpen op een slimme manier ( Peter ) even misbruik maken van het vertrouwen wat die had van de rest van de kliek en daarbij zomaar RR aan de kant te zetten en zonder na te denken wat het gevolg zal zijn van zijn handelen .
Daarbij rijst ook de vraag waarom beslag op zijn privé , er is dus meer aan de hand dan alleen de nak , anders zou dit niet gebeuren .
Terugkomend op de CV van zijn broertje als dit bekend word dat ook hij echt verantwoordelijk is voor dat sjoemelwerk bij kerkje dan ziet het er niet best uit ,voor hem bij de ABN AMRO .
Hij was ook uit hoofdde van zijn functie als districtsoudeste verantwoordelijk en wist dus alles dat er zoveel mis is daar met gelden .Graaien in de offerkas .
Petertje zou na afloop van de rechtszaken uitleg geven over alles , kan die makkelijk zeggen waarschijnlijk is die dan al aan de kant gezet , dus dat zal er niet komen , openheid , alles in de versnipperaar voor die tijd .
Ik hoop dat justitie binnenkort beslag legt op de gehele administratie .

Namens Peter en Theo vraag ik aan een ieder alvast dat hij wel bezoek krijgt in de bak , kan zijn dat het hele clubje naast elkaar in een cel kunnen ze samen zingen was ik maar bij moeder thuisgebleven .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door BakEenEi »

@all

De hoogwaardigheidsbekleders van de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland hebben met hun achterkamertjespolitiek de gehele samenleving een uitermate slechte dienst bewezen. "Kamerbreed" poogt men miljoenenverliezen te verzwijgen, zulks voor rekening van de belastingbetaler! Door de jaren heen heeft de "ambtelijke top" door een soort van salamitactiek intern ieders gesuggereerde immuniteit zover weten op te rekken, dat het beleid nu een sfeer uitademt van: als Godsgezanten mag u van ons aannemen dat -uiteraard oncontroleerbaar- alles bij Hem in goede handen is. Op deze wijze heeft men schijnbaar ook alle overige kerkelijke ambtsdragers in Nederland inmiddels zodanig weten te beïnvloeden, dat buitenstaanders nog slechts kunnen constateren dat deze brutale boevenmentaliteit binnen het kerkgenootschap succesvol bij de gezamenlijke zegenaars werd geïmplementeerd. Ik vind het onbegrijpelijk dat Nico Klene diens carrière bij ABN Amro hiermee op het spel heeft willen zetten. Maar het kan natuurlijk zijn dat Armin Brinkmann hem al een betere baan heeft beloofd...

Groet,
BakEenEi
Less Is More
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Noise »

@BEE

Is dit niet een soort definitie van het welbekende hersenspoelen?
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Noise »

willempower schreef:@all
Het is toch onbegrijplijk dat een persoon de macht kan grijpen op een slimme manier ( Peter ) even misbruik maken van het vertrouwen wat die had van de rest van de kliek en daarbij zomaar RR aan de kant te zetten en zonder na te denken wat het gevolg zal zijn van zijn handelen .
Daarbij rijst ook de vraag waarom beslag op zijn privé , er is dus meer aan de hand dan alleen de nak , anders zou dit niet gebeuren .
Terugkomend op de CV van zijn broertje als dit bekend word dat ook hij echt verantwoordelijk is voor dat sjoemelwerk bij kerkje dan ziet het er niet best uit ,voor hem bij de ABN AMRO .
Hij was ook uit hoofdde van zijn functie als districtsoudeste verantwoordelijk en wist dus alles dat er zoveel mis is daar met gelden .Graaien in de offerkas .
Petertje zou na afloop van de rechtszaken uitleg geven over alles , kan die makkelijk zeggen waarschijnlijk is die dan al aan de kant gezet , dus dat zal er niet komen , openheid , alles in de versnipperaar voor die tijd .
Ik hoop dat justitie binnenkort beslag legt op de gehele administratie .

Namens Peter en Theo vraag ik aan een ieder alvast dat hij wel bezoek krijgt in de bak , kan zijn dat het hele clubje naast elkaar in een cel kunnen ze samen zingen was ik maar bij moeder thuisgebleven .
Bij RR in privé of bij de NAKers in privé?
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door willempower »

@noise
Uit diverse stukken op dit forum blijkt dat er ook beslag ligt bij Klene privé .
Dus dan is ook mijn vraag waarom ook op privé .
Er is dus meer aan de hand .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door BakEenEi »

Noise schreef:@BEE

Is dit niet een soort definitie van het welbekende hersenspoelen?
@Noise

Het zijn in elk geval kafkaiaanse toestanden waarmee wij hier van doen hebben. Om zulke ellende te kunnen veroorzaken moeten de aanstichters ervan volgens mij niet goed wijs zijn; gehersenspoeld bijvoorbeeld, ja. "Houd de dief!"

Groet,
BakEenEi
Less Is More
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Noise »

willempower schreef:@noise
Uit diverse stukken op dit forum blijkt dat er ook beslag ligt bij Klene privé .
Dus dan is ook mijn vraag waarom ook op privé .
Er is dus meer aan de hand .
Uit bepaalde stukken kunnen we toch opmaken dat RR schade leidt (prive,zakelijk en niet ondenkbaar; zijn familie)door toedoen van de gebroeders apostelen en meerderen?
Deze beslagen in prive vind ik wel logisch. Ik kan mijn werkkleding om 5 uur uittrekken...... Een apostel niet, die is ook nog apostel als hij thuis het 8 uur journaal kijkt, zelfs nog als hij met pensioen is, is en blijft hij apostel.

Niet raar dus, zulke beslagleggingen!
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Plaats reactie