Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door willempower »

@all
Ben eens gaan speuren ook naar dat bord en iedereen opgebeld , maar R.R . wist waar het was gebleven dat bord , hij vertelde me kijk eens bij p.klene .
Hij was zo jaloers op Theo , dat hij het bord daar van de muur gerukt heeft en bij hem opgehangen , helaas iets beschadigd zoals hij ook beschadigd is .
Maar waar ik ook achter kwam is dat er nieuwe dienstkleding komt voor de dienaren .
Afbeelding
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door willempower »

Vond nog een afbeelding van friendt Theo , dit muntstuk was hem te min , hiij doet in het grote geld en dan is een cent echt niks .
Kan je een advocaat niet eens van aankijken .
Graag alles giraal overmaken dan kunnen we ook controleren of ieder zijn tiende wel overmaakt , zoniet dan zal ik zorgen dat er echt druk op deze familie gezet kan worden om meer te offeren voor onze advocaten , zonodig sturen we wel een knokploeg zoals ze ook bij mij deden om andere reden .Ik wist teveel van hun praktijken .
Afbeelding
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door willempower »

@all
Volgens geruchten die ik opvang hoorde ik dat de N.À.K. BV directie afziet dit jaar van de riante bonusregeling .
Wel word er er extra geld gestopt in de pensioen pot van Theo loog Teveel .
Hij blijft van mening dat die na jaren de zaak versjoemeld te hebben en daar zijn volledige inzet aan gegeven heeft hij recht kan claimen op een groot pensioen .
Zijn pensioen bij R.R . Zag die ook al in het water vallen waar hij na zijn afscheid wel door wou gaan met zijn grote errvaring in de sloopwereld ,zoals in Arnhem .
Maar nu zou jij toch heel graag wel een huisje in Oostenrijk hebben en dat zou toch moeten kunnen als afscheid geschenk.
Hij weet dat zijn zoon daar ook nog wat aan kan verdienen dus moet te regelen zijn .
Hij zal een dankdienst houden voor dit kado .
Bij de deur staan dan 4 grote offerpotten die hij wil lenen van de sekte , deze hele inhoud zal die dan in eigen zak steken , en hij verzoekt wel gul te geven . :shock: :shock: :shock:
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door BakEenEi »

@all

Het persbureau ANP berichtte vandaag over de reactie van minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) op vragen die waren gesteld over de brand verleden week bij een chemiebedrijf in Moerdijk. Enkele quotes:
"De onderste steen moet boven''
''Ik hoop dat u er begrip voor heeft dat wij nu nog niet alle informatie kunnen geven die u wenst"
''Totale transparantie streven wij na. Wij hebben niets te verbergen, maar wij weten gewoon nog niet alles. De gang van zaken tijdens de ramp moet worden uitgezocht door onafhankelijke commissies.''


Bron: http://www.nu.nl/politiek/2422282/opste ... brand.html
Onwillekeurig dwaalden mijn gedachten af naar het financiële debacle bij de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland, waar zelfs het sein "brand meester" nog niet kan worden gegeven! Wie draait de geldkraan dicht?

Groet,
BakEenEi
Less Is More
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door willempower »

@bak een ei
Denk dat het duidelijk is niemand van de leden durft de geldkraan dicht te draaien .
De dienaren hebben veel ellebogenwerk verricht en staan te trappelen om nu omhoog te vallen en dan gaat het proces gewoon door .
Ken je iemand die het lef had om in opstand te komen van de hogere leidinggevenden , een was er toen die zij hier klopt iets niet met de kennis van nu ,( Sepers )
Maar ook die kreeg nog een opdracht mee kop dicht en zwijgen , contract tekenen krijg je een afkoopsom in welke vorm hij die ook kreeg .
Tegenwoordig doen ze dat anders zoals in mijn geval , uitschakelen in de meest extreme vorm .
Eigenlijk als het er goed op aankomt zijn het hele zwakke mensen en als het er op aankomt ook nog zielig .
Ze worden gewoon bestolen door Theoloog die zelfs de tien geboden niet kent . ( gij zult niet stelen ) en theoloog mag gewoon doorgaan want hij is de de baas en ieder die daaraan maar zijn twijfel heeft moet gaan .
Miljoenen jast die er door en gaat maar door want hij zegt gewoon is me ingegeven van boven dus ik kan niks fout doen .
Het is in normale mensen taal Een dikke ........ op de puntjes mag je invullen wat je wilt maar is geen schatje .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door BakEenEi »

@willempower

Het lijken wel magische krachten die er bij de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland aan het huishouden zijn sinds de kerkleiding bekend heeft gemaakt "Wij waarderen het heel erg dat u allen rond deze kwestie de zwijgzaamheid betracht". Wáárdoor die waardering schijnbaar zo tot ieders verbeelding spreekt, is mij echter een raadsel. Wie met een bedrijfseconomische bril op voorzichtig kijkt wat er aan de hand is, ziet hier al direct dat er ernstig rekening moet worden gehouden met financieel wanbeheer, met name vanaf 8 juni 2009. Dan begint het o.a. met Eimersstaete namelijk helemaal verkeerd uit te pakken. De kerkleiding laat duidelijk zien in bestuurlijk opzicht onbekwaam te zijn, vind ik. Bovendien is het gedrag van de districtsvoorgangers in dezen is zeer laakbaar. Zij staan erbij en kijken ernaar alsof het speelgoedgeld is dat er dagelijks door hun verwijtbaar nalaten wordt verbrast. Het is... on-be-grij-pe-lijk...

Groet,
BakEenEi


P.S. Trouwens, de stellingname "Helaas kunnen wij pas na afloop van de rechtsgang volledige duidelijkheid geven" mag natuurlijk in de praktijk absoluut NIET tot gevolg hebben dat zaken, waarvan de verliesgevendheid hoognodig moet worden afgewend, op hun beloop worden gelaten! Toch gebeurt dat nu juist wel! Zelfs voor buitenstaanders valt dat vrij eenvoudig vast te stellen. This is an emergency!!
Laatst gewijzigd door BakEenEi op do 13 jan 2011, 21:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Less Is More
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door willempower »

BakEenEi schreef:@willempower

Het lijken wel magische krachten die er bij de Nieuw-Apostolische Kerk in Nederland aan het huishouden zijn sinds de kerkleiding bekend heeft gemaakt "Wij waarderen het heel erg dat u allen rond deze kwestie de zwijgzaamheid betracht". Wáárdoor die waardering schijnbaar zo tot ieders verbeelding spreekt, is mij echter een raadsel. Wie met een bedrijfseconomische bril op voorzichtig kijkt wat er aan de hand is, ziet hier al direct dat er ernstig rekening moet worden gehouden met financieel wanbeheer, met name vanaf 8 juni 2009. Dan begint het o.a. met Eimersstaete namelijk helemaal verkeerd uit te pakken. De kerkleiding laat duidelijk zien in bestuurlijk opzicht onbekwaam te zijn, vind ik. Bovendien is het gedrag van de districtsvoorgangers in dezen is zeer laakbaar. Zij staan erbij en kijken ernaar alsof het speelgoedgeld is dat er dagelijks door hun verwijtbaar nalaten wordt verbrast. Het is... on-be-grij-pe-lijk...

Groet,
BakEenEi
Laat ik het zo uitleggen dan , deze zeggen straks we wisten ook van niks , en als we onze mond houden wij straks een mooie baan .
Ook dat zijn geen mensen met lef die wat durven te vragen , in normaal taalgebruik zwakkelingen .
En als het waar is , dan ook hun samen op het Altaar des heren met een advocaat ernaast .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door BakEenEi »

@willempower

Inderdaad tekenen ambtsdragers in de Nieuw-Apostolische Kerk als het ware hun eigen doodvonnis wanneer men zich naar "meerderen" toe in de hiërarchische organisatie niet meer volkomen loyaal opstelt. Dan overschrijdt men "nach dem neuapostolischen Glaubensverständnis" de grenzen van het betamelijke, óók als er daardoor miljoenen euro's worden verkwist door onbehoorlijk bestuur. Zó erg is het écht!! Voor het eeuwigdurende alomvattende gelijk van de hoogste "dienaren" wordt simpelweg de hoogste prijs betaald. Het is totaal de wereld op zijn kop. Hoe dit zal aflopen, weet ik niet, maar ik vrees in alle opzichten het ergste. Met open ogen stort men zich "aan de hand van leiding" in het verderf...

Het zal mij niet verbazen als velen zich later verontschuldigen door te zeggen niet te hebben geweten wat er al gedurig op het spel stond. Men bezocht op het Internet immers ook geen "kritische sites" omdat zulks van hogerhand door de "zegenaars" wordt ontraden.

Groet,
BakEenEi
Less Is More
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door willempower »

@bakeenei
Mijn idee en dat heb ik al eens eerder op het forum geschreven als iemand toch wil offeren voor deze Theologen dan zou het beste zijn dat er een geblokkeerde rekening zou komen waar het geld opgestort zou worden totdat duidelijk is dat het niet verdwijnt in bodemloze putten .

"Wij waarderen het heel erg dat u allen rond deze kwestie de zwijgzaamheid betracht"

Als dan de zwijgzaamheid doorbroken word dan pas zeggen ,ik kan me er in vinden en anders daar laten staan .
Kan zomaar zijn dat RR het proces wint en dan is er echt geld nodig en dan alles centjes weg en potje leeg kerken in de aanbieding en zo .
Dit is een gratis advies aan Theoloog om deze regeling te gaan doen .

Klene weet al wat het is als er beslag ligt op zijn spullen ligt en kan straks buiten slapen . :? :? :?

Maar ja hier zeggen we wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten .
Viel me al op dat ze veel staan trouwens .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door willempower »

@all
Sommige dingen begrijp je niet dat Nico Klene Districhts Oudste in de nieuw Apostolische kerk dit niet laat vermelden op internet als mede verantwoordelijke van het gesjoemel van het grote project in arnhem .
Mede door zijn goedkeuring en verantwoordelijkheid dat het allemaal zo gaat als het gaat nu en niet ingrijpt bij zijn broertje , van wat flik je me nu .
Kennis en kunde zou die moeten hebben maar ja geen lef om wat te zeggen .
Als hij fair is zet die dat ook op zijn omschrijving bij ABN- AMRO en KVK .
Afbeelding

Nico Klene is senior-econoom bij het Economisch Bureau van ABN AMRO. De afgelopen jaren was hij daar verantwoordelijk voor het volgen van de economische ontwikkelingen in Nederland, Duitsland en de eurozone én van het beleid van de ECB. Hij is op dit moment de Nederland-analist van de bank en is tevens voorzitter van het Conjunctuurpanel van VNO-NCW.

Zou hij bij kunnen zetten maar ons kerkie help ik wel om zeep als econoom , wel zo volledig toch ?
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Plaats reactie