Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Discussie over de onverwachte leegstand van de opgeleverde nieuwbouw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door willempower »

@Ronnie /Peter
Vluchten werkt niet meer , god ziet alles ook in oostenrijk want ook daar heeft die internet aangelegd .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door ACE »

@ronnie
Peter is een echte idealist en Apostolisch tot op het bot. Daar zit misschien ook meteen de valkuil…
Laat ik het zo formuleren. Waarom zou nu toch PK het voortouw nemen en TdB uit de wind willen zetten met "De Brief"?
Daar ligt een strategische gedachte achter. Die waarneming heb ik al op dit forum geplaatst. PK is van alles op de hoogte en
poogt de schijn van belangenverstrengeling te weerleggen door 'als broeder' te appelleren.
Welnu, hier helpt maar een remedie; transparantie en openheid. En die geeft TdB niet en laat het damage control proces dus over aan PK.
Het is TdB die zelf verantwoordelijk is voor zijn reputatie. Dat die reputatie een deuk heeft opgelopen is zeker.
Achter dat vrome en vriendelijke gelaat van TdB, zit een sloper. Als jouw opvatting klopt over PK, dan heeft die zich flink laten
instrumentaliseren door TdB. Dat geldt ook voor zijn broer NK, waarvan ik in het geheel niet begrijp dat hij als
woorvoerder van de ABN zich laat inpalmen als 'stroman' voor diverse bv'tjes.
Kortom, vragen, vragen en geen duidelijke antwoorden.

Over Ronald Rohn kan ik je jarenlange terreur en ondermijning melden van het district en gemeenschap Arnhem.
Althans voordat de OG exploitatie ter sprake kwam.

Zo zie je maar hoe mensen kunnen veranderen. Of dat ook geldt voor het Bestuur stel ik (nog) niet vast.
Ik stel wel vast dat geld mensen kan doen veranderen (..)

Groet, ACE
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door ACE »

@WP
Vluchten werkt niet meer, god ziet alles ook in oostenrijk want ook daar heeft die internet aangelegd .
Toen ik om advies gevraagd werd diefstal te voorkomen uit het magazijn van een klant, plaatste ik het bord "GOD ZIET ALLES".
Dat zou preventief kunnen werken. De volgende dag stond er onder die tekst "MAAR DIE ZEIKT ER NIET OVER"

Het effect bleef hetzelfde, er werd niet meer gejat van de baas!
Er zijn sluwe figuren die op listige wijze jatten van de baas. Maar uiteindelijk lopen ze tegen de lamp.

Weet je gelijk wat voor werk ik doe.

Groeten, ACE
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Noise »

Laat ik maar even voorop stellen, vooral tegenover Peter a.k.a. Ronnie,

Bij jou gaan er een aantal namen door mijn hoofd. De een heeft een grotere kans jou echte naam te zijn, de andere een ietsiepietsie kleinere...
In ieder geval weet jij absoluut niet wie ik ben! Ik moet erom lachen dat je zegt dat ik mijn naam verraadt! Ik weet namelijk aan wie jij denkt! Ik kies uiteraard ook zijn kant, voor de volle 100 procent!
Een studie heb ik er niet van gemaakt om Rohn te leren kennen. Ik ken Rohn. Net zo als ik de Bruijn en P. Klene goed ken.
En ga niet mierenneuken, we weten allebei dat er een verschil is tussen iemand kennen, en weten wie iemand is ;)

Een vrije discussie mag hier gevoerd worden, dat is ook wat er gebeurt! Maar nu word er gezegd dat Rohn zaken door elkaar zou halen..... Waar ben jij zelf dan mee bezig?
De feiten zijn bekent, bij beiden partijen, en over feiten valt nou eenmaal niet te twisten. Daar zijn we het zonder twijfel over eens.

Ga maar lekker door met beenbibberen, en ik wens je een fijne tijd in het buitenland, waar je werk gewoon doorgaat en waar je dit forum gewoon blijft volgen.

Met vriendelijke groeten, en volledig medeleven in jullie benarde situatie,
Noise.
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Jabob65 »

@ronnie,

Heel erg concreet van mijn kant: Als Theo de Bruijn DAP is van het district Nederland, en ook statutair bestuurder is van de kerk, en hij vanuit deze functies besloten heeft dat het goed is voor NAK Nederland om kerk gebouwen om te bouwen tot zorginstellingen of hoe het ook mag heten, en als hij dan vanuit zijn functie als bestuurder vennootschappen opricht en in dit geval ene Rohn aanstelt in een x functie in die BV, welnu dan zouden alle alarmbellen moeten gaan rinkelen als de zoon van De Bruijn op het gebied van OG gaat samenwerken met deze Rohn.

Je zou kunnen zeggen dat De Bruijn daar dan niks aan kan doen, daar ben ik het niet mee eens, want hij kan allerlei dingen doen:

- Hij kan bv zijn zoon vragen hier van af te zien
- Hij kan tegen Rohn zeggen dat deze in dat geval niet meer binnen de NAK BV kan functioneren.

Maar nog erger is het dat hij dit heeft niet gedaan, of helemaal niks heeft gedaan; het is bijna niet voor te stellen, maar hij is actief gaan meewerken aan dat project waarbij Rohn en zijn zoon betrokken waren, sterker nog: vanuit zijn NAK e-mailadres verstuurt hij zakelijke mails...

Daarom is het ook onbegrijpelijk dat Klene deze brief heeft doen uitgaan, alles is verkeerd aan, vooral dat subjectieve, hij zegt dan dat De Bruijn naar zijn mening vanuit een zeker enthousiasme en naïviteit gehandeld zou hebben.

Ook al is Rohn de sluwste en gemeenste man van Nederland, nooit en te nimmer had De Bruijn vanuit zijn functie als DAP en kerkbestuurder zo mogen handelen.

Er past nu ook maar één stap die De Bruijn kan nemen, en dat is al zijn functies per direct beschikbaar stellen.

Dan heb je tenminste nog enige klasse en enig zelfrespect.

Maar nee hoor, de man gaat vrolijk diensten leiden, preken kun je het niet noemen, veel verder dan wat giechelen en grienen komt de kan niet.
Mustang
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 01 nov 2010, 13:13

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Mustang »

@ All,
Na lang overleg toch maar beslist om mij te registreren.
Weblog en Forum erg ongedisciplineerd nog enige vorm van respect naar anders denkende toe.
Webmaster en forum beheerder tonen geen enige eer nog respect betreffende particulier eigendom van personen (zie het plaatsen van foto's).
Dit kon wel eens tot juridische gevolgen komen.
Dan wil ik niet in de personen in kwestie hun schoenen staan.
Gebruikersavatar
BakEenEi
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 22 sep 2010, 17:23

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door BakEenEi »

willempower schreef:@BakEenEi

(...)
Ik heb jaren een pleegkind gehad in huis waarvan dat een dochter was van een apostolische zuster (dit was de dochter van een voorganger priester ) en vriendje van een te getrouwde dienaar B.den H uit Emmen
Deze zuster was zo men dat noemt een echte apostool en wou dit kind niet meer en zette hem echt op straat .
Red je maar was haar antwoord aan haar zoon .
Ik heb toestemming gegeven aan de kerk om hem te begeleiden naar de conformatie en daar ging het fout .
Hij vroeg 2 weken voor dat zo zou zijn wat het betekend eert uw vader en uw moeder ?
is dat niet iets van de tien geboden ?
Zoiets simpels kunnen ze niet eens uitleggen en de priester weggelopen en nooit weer geweest .
Stel al jaren vragen hierover aan de kerk maar nooit antwoord .

(...)
@willempower

Mogelijk ligt het gezochte antwoord besloten in het onderstaande...
  • [1] Op dat moment kwamen de leerlingen Jezus vragen: ‘Wie is eigenlijk de grootste in het koninkrijk van de hemel?’ [2] Hij riep een kind bij zich, zette het in hun midden neer [3] en zei: ‘Ik verzeker jullie: als je niet verandert en wordt als een kind, dan zul je het koninkrijk van de hemel zeker niet binnengaan. [4] Wie zichzelf vernedert en wordt als dit kind, die is de grootste in het koninkrijk van de hemel. [5] En wie in mijn naam één zo’n kind bij zich opneemt, neemt mij op. [6] Wie een van de geringen die in mij geloven van de goede weg afbrengt, die kan maar beter met een molensteen om zijn nek in zee geworpen worden en in de diepte verdrinken.

    Uit: Matteüs 18 (NBV)
Inderdaad is lang niet ieder kind gezegend met liefhebbende ouders, zoals ook lang niet elk kind van God in goede handen is bij ambtsdragers namens een kerkbestuur...

Groet,
BakEenEi
Less Is More
Mustang
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 01 nov 2010, 13:13

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Mustang »

Ronnie schreef:Is het op dit forum gebruikelijk dat de beheerder bijdrages van leden spontaan voorziet van commentaar en zo zijn censuur laat gelden?
Zou dat een erfenis zijn van zijn opvoeding binnen het NAK gezin, met een districtsevangelist met dergelijke trekjes aan het hoofd, waaruit hij komt?
GEEN BELEDIGINGEN.
Ronnie schreef,
Citaat; Het verschil is dat ik een aantal vragen stel en getuig uit mijn eigen ervaring. Dit forum en deze website staan bol van conclusies die nimmer zijn aangetoond noch aannemelijk gemaakt. Als u mij betrapt op onjuistheden hoor ik het graag en krijgt u excuses. (ook nooit vertoond door de beheerder van deze website).
Ik ben nu even uit de lucht want ik ben in het buitenland.

Geachte Ronnie,
Helemaal met u eens, ook ik heb mijn twijfels omtrent een goede opvoeding van de beheerder.
Een excuses van beheerder zou op zijn plaats zijn.Afbeelding
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Noise »

Het begint interessanter te worden.

WORD VERVOLGD
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Gebruikersavatar
Noise
Berichten: 129
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 14:36

Re: Nieuw-apostolische bedrijfsvoering

Bericht door Noise »

Er lezen op dit moment zelfs 7 mensen die niet zijn aangemeld mee op het forum..
NAK - Neemt Anderen Kwalijk.
Zij vernietigt een brug waar zij zelf onder staat!
Een simpele gewetensvraag aan NAK: ''Als jij een ander was, zou je dan bevriend met je zelf willen zijn..?''
Plaats reactie