zal NAK onderdeel uitmaken van sektesonderzoek?

Discussie over de door de kerleiding geproclameerde exclusiviteit
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: zal NAK onderdeel uitmaken van sektesonderzoek?

Bericht door ACE »

@BEE

Mijn laptop laadt hikkend de bijlagen en vervolgens zie ik lappen aan screendumps.
Das geen pretje en irritant voor de lezer. Jouw punt is duidelijk en gemaakt.
Less is More, is je credo. Hou dat vast.

NAKI is bezig met een charme-offensief om toch maar vooral de muitende menigte in bedwang te houden.
Veel windowdressing, cosmetische veranderingen, maar in de kern o zo conservatief en rigide.

De simpele ziel vindt het prachtig. De kritische volger krijgt er een wegtrekker van want dat
consistorie raampje is nog steeds niet gemaakt na 3 jaar.
Das de werkelijkheid en de waan!

Groet,
ACE
Gebruikersavatar
willempower
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 21:25

Re: zal NAK onderdeel uitmaken van sektesonderzoek?

Bericht door willempower »

@ace
Maar het positieve is wel dat het hoofdkantoor van de N.À.K BV's ziet er wel netjes uit weer dus vergeet het consistorie raampje maar , das buiten hun zicht .
De top vergeet zich zelf niet .
En weet je trouwens wel wat voor een uitgaven ze hebben aan advocaatkosten en wat voor verliezen ze moeten nemen in Arnhem .
Dat raampje staat echt in de planning voor 2025 , als ze nog bestaan .
En als alles achter de rug is met de rechtszaken zal Klene alles verantwoorden zie zijn schrijven .dan is er transparantie en openheid .
Wie weet zelfs een open brief op dit forum van hem ,positief en met charme dan , zoals een echte apostel dat kan doen .
N.A.K. Nieuwe Advocaten Kerk
Mocht iemand vinden dat ik iets mis heb stuur dan even een bericht ,met verbeterde tekst .ik wil niet zoals de kerkleiding liegen in naam van Leber,dat doet Kleene wel ,als een blind paard navolgen noemen ze dat .
Gebruikersavatar
hiawhata
Berichten: 47
Lid geworden op: do 21 okt 2010, 18:38

Re: zal NAK onderdeel uitmaken van sektesonderzoek?

Bericht door hiawhata »

@all
Ik volg het nu al een tijdje van afstand,want ik had apostolische vrienden,maar ik vroeg te veel dat blijkt niet gebruikelijk te zijn.
Was Klene geen apotheker hij zou dan toch ook een rustgevend middel kunnen doen in het brood wat hij breekt. Om de gemeenschap tot bedaren te brengen of is hem dat al gelukt.

Mvg Hia
De drie-eenheid binnen de N.A.K. G G G Geld Geld Geld
basis
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 01 nov 2010, 14:16

Re: zal NAK onderdeel uitmaken van sektesonderzoek?

Bericht door basis »

Die leegstand in Arnhem is echt ten hemelschreiend!
Plaats reactie