apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Discussie over de door de kerleiding geproclameerde exclusiviteit
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door Jabob65 »

Hun oeverloze energie konden ze maar beter gebruiken voor zielzorg, pastoraal werk.

Bovendien is het verkwisting van gelden; van de week liep ik nog langs de NAK in Veendam, en de tranen sprongen mij in de ogen, het houtwerk is helemaal afgebladderd en zelfs het kruis dat op het dak staat, is aan het rotten.

En dan hebben we het over een vitale en levendige kerkgemeenschap.

Op zich zou ik het wel leuk vinden als ze mij voor het gerecht dagen omdat ik op dit forum schrijf, ik zal ze een mail sturen waarin ik uitleg wie Jabob65 is.
Redactie
Berichten: 1196
Lid geworden op: za 11 dec 2010, 18:11

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door Redactie »

Criticus schreef:
Tosca schreef:(...)

Overigens zie ik op dit forum totaal niet één pagina met laster jegens de forumbeheerder of het WebTeam. Maar dit kan uiteraard aan mijn slechte zoekkunst liggen.

Overigens bedankt voor het plaatsen van het deel van de brief. Jammer dat het niet de gehele brief is, maar ik heb al gemerkt dat zowel NAK als NAK-kritisch allebei nogal fragmentarisch informatie verstrekken. De appel valt blijkbaar niet al te ver van de stam.
@Criticus

Het zou inderdaad kunnen dat er van de kant van Het WebTeam gaandeweg wel eens wat is opgeschoond! Maar dat willen wij goedmaken want op voorspraak van de Redactie krijg jíj nu de gelegenheid om op dit Forum een "zwarte bladzijde" samen te stellen met alles wat je ons áltijd al voor de voeten hebt willen werpen maar waarbij schroom, faalangst, of wat dies meer zij je er tot op heden telkens van heeft weerhouden. Kortom, wij keren je "beide wangen" toe. Het resultaat zal hier netjes worden "ingelijst" en -voor zover het in onze macht ligt- tot in lengte van jaren voor het nageslacht bewaard blijven. Doch let wel: dit is een uniek aanbod. Slaap er een nachtje over en doe gewoon rustig aan. Wil je erover praten, ook dát kan. Maak van je hart geen moordkuil. Bedenk echter dat er in de Onze Familie of op de website van de Nieuw-Apostolische Kerk nog nooit een ingezonden stuk werd geplaatst...

Het WebTeam
Salich zijt ghy als u [de menschen] smaden, ende vervolgen, ende liegende alle quaet tegen u spreken, om mijnent wille.
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door Criticus »

Redactie schreef:op voorspraak van de Redactie krijg jíj nu de gelegenheid om op dit Forum een "zwarte bladzijde" samen te stellen met alles wat je ons áltijd al voor de voeten hebt willen werpen maar waarbij schroom, faalangst, of wat dies meer zij je er tot op heden telkens van heeft weerhouden. Kortom, wij keren je "beide wangen" toe. Het resultaat zal hier netjes worden "ingelijst" en -voor zover het in onze macht ligt- tot in lengte van jaren voor het nageslacht bewaard blijven.
Wat een vreemde reactie op slechts een (aantal) opmerking(en) van mijn kant dat een kritische site óók eens kritiek moet kunnen verdragen.

Overigens heb ik de redactie, het WebTeam of wie dan ook NOOIT iets "voor de voeten willen werpen". Kritiek is goed en mag geuit worden. Zou geuit MOETEN kunnen worden. Maar ook critici krijgen kritiek en zouden daar normaal mee om moeten kunnen gaan.

In dit licht vind ik de reactie op z'n zachtst gezegd overspannen. Voor zover ik kan nagaan heb ik zelfs vaker met jullie nieuws en commentaren ingestemd dan dat ik deze bekritiseerd heb.
Daniël
Berichten: 88
Lid geworden op: za 13 dec 2008, 11:05

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door Daniël »

Geachte Moderators,Webteam en Redactie,
Bij deze wil ik U mijn oprechte excuses aanbieden voor het plaatsen van een link naar Verwijderd door moderatorTevens wil ik via deze weg Broeder Moesker van harte bedanken dat hij mij niet van dit Forum heeft gexcomuniseerd.
Ik beloof bij deze dat ik mij in de toekomst strikt aan de regels zal houden die dit Forum voorschrijft.
Met broederlijke groet,
Daniël.

Daniël,
Volgens de inschrijving F v/d B, Ondanks dat je nu diverse malen wegens smaad van het inter net bent verwijderd door Google, ga je nu gewoon door met je smaad geschriften.
Je Blog staat opnieuw vol met ergerlijke smaad jegens mijn persoon . Vandaar dat ik je nu maar heb verbannen.
Ik wens je beterschap.
Met vriendelijke groet,
Bauke.
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door Criticus »

Daniël schreef:Geachte Moderators,Webteam en Redactie,
Bij deze wil ik U mijn oprechte excuses aanbieden voor het plaatsen van een link naar Verwijderd door moderatorTevens wil ik via deze weg Broeder Moesker van harte bedanken dat hij mij niet van dit Forum heeft gexcomuniseerd.
Ik beloof bij deze dat ik mij in de toekomst strikt aan de regels zal houden die dit Forum voorschrijft.
Met broederlijke groet,
Daniël.

Daniël,
Volgens de inschrijving F v/d B, Ondanks dat je nu diverse malen wegens smaad van het inter net bent verwijderd door Google, ga je nu gewoon door met je smaad geschriften.
Je Blog staat opnieuw vol met ergerlijke smaad jegens mijn persoon . Vandaar dat ik je nu maar heb verbannen.
Ik wens je beterschap.
Met vriendelijke groet,
Bauke.
Ik kan na het lezen van zoiets niet anders concluderen dan dat Bauke de kunst van het excommuniceren goed van JGB heeft afgekeken. De handelwijze van het forum in relatie tot de NAK op een rij zettend vraag ik me af wat er erger is: de kwaal of het geneesmiddel.
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door Jabob65 »

Ik ben het 100% met Bauke eens, je moet wel een steekje los hebben als je op je eigen website een link tolereert naar een site waar je met de grond gelijk wordt gemaakt.

Enough is enough.
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door Criticus »

Jabob65 schreef:Ik ben het 100% met Bauke eens, je moet wel een steekje los hebben als je op je eigen website een link tolereert naar een site waar je met de grond gelijk wordt gemaakt.

Enough is enough.
Dat is inderdaad het beste als je de vrijheid van meningsuiting niet al te hoog in je vaandel hebt staan.
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door Jabob65 »

Ik neem het de nieuw-apostolische kerk ook niet kwalijk dat ze geen link naar deze site op hun website hebben staan.

Haha, wat een wereld.
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door Criticus »

Jabob65 schreef:Ik neem het de nieuw-apostolische kerk ook niet kwalijk dat ze geen link naar deze site op hun website hebben staan.
Tja, als je de officiële site van een publiekrechtelijk orgaan wil vergelijken met een kritische site heeft verder praten weinig zin.
basis
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 01 nov 2010, 14:16

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door basis »

Och och och....

Apostolischen; zulke fijne mensen!
Plaats reactie