apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Discussie over de door de kerleiding geproclameerde exclusiviteit
Criticus
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 12:36

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door Criticus »

basis schreef:Apostolischen; zulke fijne mensen!
En we kunnen het allemaal weten, of niet?
Jabob65
Berichten: 479
Lid geworden op: wo 27 okt 2010, 19:39

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door Jabob65 »

Over de aarde wandelt een heilige schaar...
Onzichtbaar is haar krone daar.
ACE
Berichten: 474
Lid geworden op: wo 29 sep 2010, 22:05

Re: apostolische oecumene nagenoeg op dood spoor

Bericht door ACE »

@WT
“”Cliënte heeft voorts moeten constateren dat in het door u gefaciliteerde gastenboek op de website http://www.apostolischekritiek.nl in reacties rechtstreeks verwezen wordt naar de bestuurders van N.A.K., en diverse direct bij N.A.K. betrokken personen. Een selectie van deze uiterst beledigende, onnodig grievende, volstrekt onjuiste en door onvolledigheid misleidende berichten treft u eveneens bijgaand aan (bijlage 2). Ik sommeer u per omgaande voornoemde passages te verwijderen en verwijderd te houden en dit schriftelijk aan mij te bevestigen. Tenslotte verzoek ik u een schriftelijke opgave te doen van alle gegevens (zoals naam, adres, ip-adres, e-mailadres, telefoonnummer) van de personen die onder de naam;xxxx, xxxxx, xxxxx, xxxx, xxxx, (namen door redactie veranderd in XXXX) voormelde beledigende teksten hebben geplaatst. ‘’’’
Het moge duidelijk zijn dat het NAK Bestuur een advocaat heeft ingehuurd die niet wordt gehinderd door enige
vorm van beschaving, privacy en ethisch besef. Kortom, een prima match met het gedachtengoed en Code of Conduct van het NAK Bestuur.

Het komt mij voor dat een dergelijke sommatie gemeld kan worden aan de Deken van Advocaten in het betreffende
Arrondissement waaronder deze advocaat ressorteert. Daar zal de Tuchtcommissie met belangstelling kennis van willen nemen!

Groet,
ACE
Plaats reactie